تاریخ انتشار
سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۹
۰
کد مطلب : ۲۴۲۵۳

مسابقه پیامکی «امام رضا‌شناسی» برگزار می‌شود

مسابقه پیامکی «امام رضا‌شناسی» برگزار می‌شود
مسابقه امام رضاشناسی با هدف تبیین سیره زندگی حضرت ثامن الحجج(ع) تا پایان اردیبهشت‌ماه به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

توزیع برگه‌های مسابقه در داخل حرم، محل اجرای برنامه‌های حرم و نیز باجه‌های راهنمای زائر برای عموم زائران و مجاوران حرم رضوی صورت می‌گیرد.

توزیع سه هزار جلد کتاب با عنوان «امام رضا(ع) و زندگی» تألیف مهدی غلامعلی برای این مسابقه کتاب‌خوانی در نظر گرفته شده است. همچنین یک‌صد کمک هزینه سفر به مشهد و بسیاری محصولات فرهنگی آستان قدس رضوی به برندگان اهدا می‌شود.

در این مسابقه که به منظور تبیین و اشاعه معارف اهل بیت(ع) خاصه الگوبرداری از سیره و زندگی امام رضا(ع) برنامه‌ریزی شده است، حاوی سؤالاتی از متن آیات قرآن کریم، روایات و سخنان امام رضا(ع)، نمونه‌هایی از خصوصیات اخلاقی و بخشی از فعالیت‌ها و زندگی عملی حضرت رضا(ع) است.

سؤالات از متن کتاب طرح شده است که از میان پاسخنامه‌ها‌ی صحیح، پس از انجام قرعه‌کشی، اسامی برندگان این مسابقه، پیامک می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقات فرهنگی می‌توانند از دو طریق، مراجعه به پورتال آستان قدس رضوی به نشانی www.aqr.ir و ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ در مسابقه شرکت کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما