تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷
۰
کد مطلب : ۲۴۴۹۵

۸۰۰ مداح دانش‌آموز در استان قزوین شناسایی شدند

۸۰۰ مداح دانش‌آموز در استان قزوین شناسایی شدند
حجت‌الاسلام نعمت‌الهی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مداحان از مبلغان تاثیرگذار جامعه اسلامی هستند که باید با هوشیاری به وظیفه خطیر خود عمل کنند.

وی افزود: مدیحه‌سرایی از هنرهای برجسته‌ای است که ما باید با برنامه‌ریزی درست در جهت معرفی این هنرمند در جامعه گام برداریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ مداح به صورت حرفه‌ای در قزوین فعالیت می‌کنند، بیان کرد: یک هزار و ۱۰۰ مداح در استان قزوین مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند و باید با برنامه سطح دانش این مداحان را افزایش داد.

نعمت‌‌الهی با بیان اینکه ۸۰۰ مداح دانش‌آموز در قزوین شناسایی شدند، عنوان کرد: در راستای استعدادیابی مدیحه‌سرایان، ۸۰۰ مداح دانش‌آموز در قزوین شناسایی شدند تا این هنر فاخر همواره زنده نگه داشته شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه فرهنگ دینی و اسلامی باید در جامعه ترویج یابد، تصریح کرد: مداحان جزو مهم‌ترین مروجان اسلام در جامعه هستند که باید با آگاهی در جهت شناساندن اسلام ناب محمدی گام بردارند.

وی با بیان اینکه ۲ هزار هیئت مذهبی در قزوین مجوز فعالیت دارند، گفت: جوانان با حضور در هیئت‌های مذهبی می‌توانند با زوایای وجودی اسلام بیشتر آشنا شوند و مراسم‌های مذهبی را هرچه پرشورتر برگزار کنند.
مرجع : تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما