تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
۰
کد مطلب : ۲۴۵۱۵

موافقت اولیه با راه اندازی پرواز عتبات عالیات در فرودگاه خرم آباد

موافقت اولیه با راه اندازی پرواز عتبات عالیات در فرودگاه خرم آباد
به گزارش پرتال خبری شرکت فرودگاه های کشور اسفندیار کیانی گفت: پیگیری برای عملیاتی شدن پرواز به عتبات عالیات را به طور جدی در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: با توجه به تقاضای بالای مردم استان لرستان در خصوص پرواز به عتبات، تصمیم گیری ها بر این امر مقرر شد تا براساس طی کردن مراحل و مبادی رسمی، اقدام به برقراری این پرواز در فرودگاه خرم آباد کنیم.

مدیر فرودگاه خرم آباد تصریح کرد: برنامه ریزی فرودگاه برای افزایش پروازهای خارجی به خصوص پرواز به عتبات و کسب مجوز از سوی سازمان حج و زیارت، به یکی از دغدغه های مهم فرودگاه خرم آباد تبدیل شده که برای این منظور درصدد هستیم اقدام لازم را برای برقراری این پرواز انجام دهیم.

کیانی ادامه داد: در همین راستا طی مذاکراتی که با سازمان حج و زیارت صورت گرفت، موافقتهای اولیه اعلام شد و ما در انتظار گذر از مراحل و مبادی رسمی یعنی صدور مجوز هستیم که خوشبختانه به زودی شاهد برقرار شدن این پرواز در استان لرستان خواهیم بود.

مدیر فرودگاه خرم آباد افزود: با توجه به اینکه فرودگاه خرم آباد نزدیک به ۱۴ سال است که مرز هوایی دارد به عقیده بنده این پروازها کمک شایانی خواهند کرد تا فرودگاه به توسعه لازم برسد.

وی در پایان گفت: در حال حاضر شرکت هواپیمایی تابان آمادگی خود را برای پرواز به عتبات اعلام کرده است.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما