تاریخ انتشار
شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
۰
کد مطلب : ۲۴۵۹۸

پرداختن به محتوا با مضامین انتظار از ضروریات جشن های نیمه شعبان است

پرداختن به محتوا با مضامین انتظار از ضروریات جشن های نیمه شعبان است
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات استان یزد در جلسه با محمود رستگاری دبیر ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدویت استان یزد که در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با هدف برگزاری هر چه بهتر اعیاد شعبان برگزار شد گفت: نفس برگزاری جشن و سورر خوب است اما باید این جشن ها در جامعه جهت دهی شود.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح شهر در اعیاد شعبانیه و پخش آهنگ های مختلف در این ایستگاه ها اظهار داشت: گام نخست در جهت برگزاری هر چه بهتر اعیاد شعبانیه تهیه و توزیع آهنگ های مناسب در بین این ایستگاه ها می باشد.

حسینی کوهستانی بر لزوم تولید محتوا و ارائه به جامعه در اعیاد شعبانیه و به‌ویژه نیمه شعبان تاکید کرد و افزود: در این راستا می توان بنر، برشور،کتابچه و. .. را با مضامین آداب منتظران، دعاها، روایات و. .. تهیه و در این ایستگاه ها نصب و توزیع کرد.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد مردم نسبت به وظایف خود در زمان غیبت آگاهی ندارند گفت: یکی از مهمترین وظایف متولیان فرهنگی در خصوص امام زمان (عج)این است که ابتدا خود امام زمان (عج) را بشناسند و سپس آن را به درستی برای مرد معرفی کنند.

حسینی کوهستانی افزود: برگزاری جلسه توجیهی برای متولیان برگزاری جشن های نیمه شعبان ضروری است و باید در این جلسات بایدها و نبایدها به آن ها یادآوری شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد اضافه کرد: باید در ماه شعبان جو حاکم بر جامعه را مهدوی و اسلامی کنیم.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما