تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۵۰
۰
کد مطلب : ۲۴۶۶۷

عزم جدی سازمان حج و زیارت برای برگزاری مراسم باشکوه اربعین

عزم جدی سازمان حج و زیارت برای برگزاری مراسم باشکوه اربعین
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت که در عراق به سر می‌برد، در جلسه اربعین که به میزبانی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کربلای معلی و با حضور نماینده بعثه مقام معظم رهبری در کربلا، معاون استاندار کربلا، مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت و مدیرعامل شمسا و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، با تاکید بر ارائه بهترین خدمات به زائران گفت: باید با برنامه‌ریزی صحیح برای مشکلات تدبیر کرد.

وی با اشاره مسئولیت اجرایی ستاد اربعین که به سازمان حج و زیارت محول شده است، گفت: حمل و نقل و اسکان مهمترین موضوعات در مراسم اربعین است که باید با برنامه‌ریزی به هنگام مشکلات آن را به حداقل رساند.

اوحدی با بیان اینکه سال گذشته جمعیت میلیونی برای زیارت اربعین به عراق سفر کردند، اظهار داشت: برای سال گذشته برنامه‌ریزی‌ها از نیمه ماه محرم آغاز و به حمدلله اقدامات خوبی هم انجام شد.

رئیس سازمان حج و زیارت به همکاری خوب اهالی کربلا و مسئولان و به ویژه استانداری کربلا برای اسکان و حمل و نقل زائران و سایر خدمات به زئران اشاره کرد و گفت: امسال با این زمانی که در پیش داریم باید تلاش کنیم مشکلاتی که ناخواسته و به دلیل امکانات کم اینجا وجود داشت را برطرف کنیم.

شکرالله طاهری، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه از همکاری خوب مسئولان و اهالی عراق در برگزاری و میزبانی زائران اربعین حسینی در سال گذشته تشکر کرد و گفت: مشکلاتی که در موضوع اسکان، امنیت، بهداشت و موکب‌های عزاداری و حمل و نقل و ارتباطات تلفنی وجود داشت امسال می‌تواند با برنامه ریزی و همپوشانی دستگاه‌های مسئول در عراق و ایران مرتفع شود.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما