تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۱
۰
کد مطلب : ۲۴۸۳۰

«شاهزاده روم» از نیمه‌ شعبان در سینماهای عراق نمایش داده می‌شود

«شاهزاده روم» از نیمه‌ شعبان در سینماهای عراق نمایش داده می‌شود
انیمیشن «شاهزاده روم» دومین محصول سینمایی گروه «هنر پویا» کنسرسیوم مشترک مؤسسات «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ» است که در اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، لوح تقدیر ویژه جشنواره به کارگردان و تهیه‌کننده این اثر اهدا شد.

این انیمیشن سینمایی به طور رسمی اکران خود را در سینماهای لبنان از ۱۳ آوریل ۲۰۱۵ برابر با ۲۴ فروردین سال جاری آغاز کرده است و پس از اکران موفق در این کشور که مورد توجه مخاطبان زیادی از کشورها و ادیان مختلف بوده، قرار است از نیمه شعبان همزمان با زادروز مهدی موعود(عج) در کشور عراق نیز به نمایش درآید.

به گفته هادی اسماعیلی، مدیر رسانه‌ای این انیمیشن، اکران این اثر سینمایی در عراق نیز که قرار بود همزمان با لبنان آغاز شود به دلیل اینکه زیرساخت‌های لازم به ویژه سینما در عراق بسیار محدود است به تعویق افتاد و لذا به احتمال زیاد این انیمیشن همزمان با نیمه‌ شعبان در سینماهای عراق اکران خواهد شد.

وی همچنین درباره زمان اکران این فیلم در ایران گفته است که تاکنون با چند پخش‌کننده در مورد اکران مذاکراتی داشته‌ایم، اما هنوز زمان اکران و پخش‌کننده آن قطعی نشده، لذا به محض آنکه این موضوع مشخص شود، به اطلاع خواهد رسید.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما