تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۲
۰
کد مطلب : ۲۴۹۳۳

پیاده‌روی نجف تا کربلا در آستانه نیمه شعبان انجام می شود

پیاده‌روی نجف تا کربلا در آستانه نیمه شعبان انجام می شود
محمد آقارضی درباره اعزام دانشجویان بار اولی به عتبات عالیات گفت: امسال برای ششمین سال متوالی قرار است بین ۳۰۰ تا ۶۰۰ دانشجو بار اولی به عتبات عالیات اعزام شوند.

مدیر انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات ادامه داد: ما هرساله طرحی را مبنی بر اعزام دانشجویانی که تا حالا به کربلا نرفته‌اند را داریم که از این طرح از سال ۸۷ آغاز شده است و تا امسال نیز ادامه دارد.

وی افزود: این اعزام تحت پوشش سازمان حج و زیارت توسط یک مجموعه دانشجویی انجام می‌شود و زائران امام حسین(ع) مسیر از نجف تا کربلا را پیاده‌روی می‌کنند.

آقارضی گفت: این اعزام‌ها در ایام اربعین، عرفه و نیمه‌شعبان انجام می‌شود و تمام دانشجویان کشور نیز می‌توانند در این سفر حضور داشته باشند. این سفر ۱۲ روز به طول می‌انجامد و از هر زائر ۶۵۰ هزار تومان دریافت می‌کنیم که ۱۰۰ هزار تومان آن به صورت بسته فرهنگی به زائر بازگردانده می‌شود.

مدیر انجمن دانشگاهی توسعه علمی و فرهنگی عتبات عالیات با بابیان اینکه زائران نیمه شعبان که متشکل از ۳۰۰ دانشجو است امروز بعداز ظهر از دانشگاه شاهد اعزام می‌شوند، گفت: ثبت‌نام اعزام عرفه تمام شده و ثبت‌نام برای اعزام اربعین نیز از شهریورماه شروع می‌شود.
مرجع : فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما