تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹
۰
کد مطلب : ۲۴۹۷۵

دانشجویان نهضت حسینی را در جامعه جاری سازند

دانشجویان نهضت حسینی را در جامعه جاری سازند
مراسم تجليل از جانبازان دانشجو صبح چهارشنبه با حضور غلامرضا حقايق‌پور مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران در مركز آموزش علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان برگزار شد.

غلامرضا حقایق پور در این مراسم با اشاره به اينكه جانبازان منتسب به حضرت ابوالفضل(ع) هستند، افزود: آنان در ۸ سال دفاع مقدس، وفاداري و ولايت‌پذيری خود را به نظام، رهبر انقلاب اسلامی و مردم اثبات كردند.

حقايق‌پور با بيان اينكه فرهنگ ايثار و شهادت كه در وجود شهدا و جانبازان بود، منجر به پيروزی انقلاب و تثبيت آن شد، گفت: اين فرهنگ با كمک جانبازان بيشتر در بين نسل جوان ترويج می يابد.

وی گفت: اين استان ۶ هزار و ۸۳۰ جانباز دارد كه درصد قابل توجهي از آنان در مركز آموزش علمي كاربردي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين تحصيل می كنند.

حقايق‌پور با اشاره به بيانات امام خمينی(ره) مبني بر اينكه جانبازان رهبران نهضت حسينی هستند، گفت: رهبر كبير انقلاب حتما اين شرايط را در وجودتان ديدند كه به شما چنين خطاب بزرگی دادند.

وي افزود: براساس مطلب فوق، انتظار داريم، دانشجويان جانباز در مركز آموزش علمی كاربردی بنياد استان، نهضت حسينی را جاری سازند و با مساعدت‌های لازم، ما را در اجرای برنامه‌های فرهنگی كمک كنند.

حقايق‌پور گفت: جانبازان با ايفاي نقش رهبري نهضت حسيني در مركز ياد شده، می توانند به ما در بسط و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت و تحقق آرمان‌های شهدا كمک بسزايی كنند.

در ادامه اين مراسم دكتر الله‌وردی توضيح مختصری از شبكه‌های اجتماعی ارائه كرد و گفت: قبل از عضو شدن در اين شبكه‌ها بايد با معايب و محاسن آن آشنا شويم تا با دقت بيشتری از آن بهره ببريم.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما