تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۱ آذر ۱۳۸۶ ساعت ۱۹:۳۶
۰
کد مطلب : ۲۵۱
مديركل تبليغات اسلامي استان سمنان:

هيات‌هاي مذهبي از سطحي نگري بپرهيزند

هيات‌هاي مذهبي از سطحي نگري بپرهيزند
به گزارش خیمه، مديركل تبليغات اسلامي استان سمنان درگردهمايي مسوولان هيات‌هاي مذهبي و ديني شاهرود خاطر نشان کرد: استكبار با وارد كردن خرافات در دين با انگيزه‌هاي سياسي قصد جدايي مردم از هيئت‌هاي مذهبي را دارد.

حجت‌الاسلام علي شكري با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري براي مقابله با تحريف‌ها و سطحي نگري در هيات‌هاي مذهبي اظهارداشت تحريف دين از دسيسه‌هاي ظريف دشمن براي ايجاد بحران و انحراف در بين متدينين است.

وی درادامه با تاكيد بر توجه به واجبات در دين گفت : امروز بسيار ديده مي‌شود كه واجبات رها شده و مردم به دنبال مستحبات مي‌روند.

معاون فرهنگي اداره كل تبليغات اسلامي استان سمنان نيز دراين مراسم با بيان اينكه رواج خرافات يكي از مهمترين اهداف استكبار جهاني است گفت: بايد هيات‌هاي مذهبي خرافات را خوب بشناسند و با آن مقابله كنند.

حجت‌الاسلام حسين روحاني نژادافزود:مسوولان هيات‌هاي مذهبي‌به عنوان مشعلداران و خواص جامعه وظيفه هدايت و راهنمايي مردم را به عهده دارند.

او اظهار داشت: هيات‌هاي مذهبي و هيات امناي مساجدبه عنوان بازوان مساجد وظيفه مبارزه با افكار خرافي را به عهده دارند.

رييس شوراي هيات‌هاي مذهبي استان سمنان نيز دراين جلسه گفت تهاجم فرهنگي از روشهاي بسيار خطرناك دشمنان براي تخريب فرهنگ اسلامي است كه بايد باشدت با آن مقابله شود.

مرتضي جلالي افزود: دشمن با تهاجم فرهنگي قصد دارد ضد ارزشها را به جاي ارزشها درجامعه حاكم كند.

گردهمايي مسوولان هيات‌هاي مذهبي و ديني استان سمنان روز يكشنبه در شاهرود برگزارشد.

نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما