تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
۰
کد مطلب : ۲۵۲۶۹

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی تمدید شد

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی تمدید شد
مهلت پذیرش آثار با توجه به درخواست وبلاگ‌نویسان محترم(با توجه به برگزاری امتحانات در ماه خرداد و استفاده از ظرفیت ماه مبارک رمضان) و نظر شورای سیاست گذاری جشنواره تا ۲۰ تیرماه تمدید شد این درحالی است که آخرین مهلت پذیرش آثار ۱۵ خرداد ماه اعلام شده بود.

سومین دوره جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآنی با هدف تبیین اهمیت و گسترش فرهنگ وبلاگ‌نویسی در زمینه توسعه، تبلیغ و ترویج معارف قرآن کریم و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های بلاگرهای قرآنی در تبریز برگزار می‌شود.

ترغیب و تشویق قشر جوان و فرهیخته به استفاده بهتر از خدمات آنلاین و جهت‌دهی به آنها و همچنین تولید محتوایی و تجمیع اطلاعات قرآنی در محیط‌های تحت وب از دیگر اهداف این جشنواره به شمار می‌رود.

این جشنواره قرآنی در بخش‌های مختلفی همچون وبلاگ متنی، فتووبلاگ، پادکست و ویدئو کست (ودکست) برگزار می‌شود.

داوری جشنواره در سه مرحله برگزار می‌شود، مرحله نخست داوری انتخاب آثار، مرحله بعدی داوری میانی و در انتها داوری نهایی خواهد بود که با نظر هیئت داوران جشنواره از شش وبلاگ برگزیده تجلیل خواهد شد.

نفرات اول در بخش(تبلیغی - علمی، پژوهشی -آموزش - اطلاع‌رسانی - وبلاگ‌های هنری و ویژه) ۱۴ میلیون ریال، نفرات دوم ۱۲ میلیون ریال، نفرات سوم ۱۰ میلیون ریال و همچنین نفرات چهارم تا ششم به ترتیب هفت، پنج و سه میلیون ریال جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

بخش ویژه جشنواره با موضوع انسان از منظر قرآن کریم و وبلاگ مراکز و مؤسسات فرهنگی قرآنی است. همچنین قرآن در گفتار بزرگان، نواها و نماهنگ‌های قرآنی، تفسیر قرآن، قرآن و عدالت اجتماعی، داستان‌های قرآنی، قرآن و کتب آسمانی، گرافیک‌های قرآنی، خاطرات قرآنی، قرآن و پیامبران، قرآن و تربیت صحیح، اشعار قرآنی و کتابخانه قرآن از موضوعات محوری جشنواره به شمار می‌رود.

قاریان و حافظان قرآن، قرآن و تاریخ، قرآن و حکومت اسلامی، آموزش قرآن، امثال قرآنی، قرآن عفاف و حجاب، دعاهای قرآنی، مؤسسات و تشکل‌های قرآنی، قرآن و اهل بیت، آموزش‌های قرآنی، سیمای انسان در قرآن، قرآن و خانواده و همچنین پیام‌های قرآنی شامل (وحدت و همبستگی، محبت و مهربانی، احترام به والدین، همت و تلاش، نماز، انفاق، عفاف و حجاب و ...) از دیگر موضوعات جشنواره محسوب می‌شود.

سومین جشنواره وبلاگ‌نویسی قرآن با حمایت و همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، شورای توسعه فرهنگ قرآنی، مؤسسه قرآن و عترت اسراء فاطمی، مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، استانداری آذربایجان شرقی و معاونت قرآن و عترت برگزار می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ۲۰ تیرماه اعلام شده است و علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره به صورت الکترونیکی و از سایت www.quranblogging.ir خواهد بود.

همچنین آئین پایانی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره متعاقبا از سوی دبیرخانه اعلام خواهد شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما