تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۸
۰
کد مطلب : ۲۵۵۷۱

سخنرانان و مداحان اقدامات گروه‌های تکفیری را برای مردم تبیین کنند

سخنرانان و مداحان اقدامات گروه‌های تکفیری را برای مردم تبیین کنند
حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس که دوشنبه شب در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، با اشاره به اقدامات فجیع گروه‌های تروریستی در منطقه، اظهار کرد: داعش و دولت آل سعود همانند رژیم صهیونیستی دست به کشتار ملت‌های بی گناه می‌زنند.

وی افزود: یکی از اهداف ما در صدا و سیما این است که جنایت‌های گروه‌های تکفیری، داعش و دولت آل سعود و پیوند و ارتباط میان آنها با جنایت‌های رژیم صهیونیستی را نشان دهیم.

مدیر کل صدا و سیما قم با اشاره به لزوم معنوی شدن فضای شهر قم و تناسب با ماه رمضان، بیان کرد: فضای شهر قم نشان دهنده ماه مبارک رمضان نیست و باید شهرداری قم با نصب بنر فرهنگ این ماه مبارک را در سطح شهر ترویج کند.

هیئت‌های مذهبی نسبت به راهپیمایی روز قدس اهتمام داشته باشند

حجت الاسلام لطفی نیاسر با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا در روز قدس امسال شعارهایی با محتوای ویژه داشته باشیم و از شعارهایی که دارای پیام است استفاده کنیم، گفت: مسیر راهپیمایی باید به گونه‌ای باشد که عظمت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نشان داده شود.

وی با اشاره به اهمیت نقش سخنرانی روحانیون در جامعه تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی باید در ماه رمضان نسبت به اندیشه‌های امام خمینی(ره) و راهپیمایی روز قدس اهتمام داشته باشند.

مدیر کل صدا و سیما قم بیان کرد: سخنرانان و مداحان باید در شب‌های قدر اقدامات گروه‌های تکفیری و داعش و رژیم صهیونیستی را برای مردم تبیین کنند.

حجت الاسلام لطفی نیاسر اظهار داشت: مردم باید در راهپیمایی روز قدس شخص شعار دهنده را ببینند، چون این موضوع سبب می‌شود تا افرادی که در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده‌اند با دیدن شخص شعار دهنده پاسخ خوبی به شعارها بدهند.

توجه به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس


معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم نیز در این جلسه با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس باید در راستای خط و سیره امام خمینی(ره) برگزار شود، افزود: حضور حداکثری در این مراسم از محوری‌ترین موضوعات است و باید از حالت یکنواختی راهپیمایی خارج شویم و در حاشیه راهپیمایی برای کودکان و جوانان برنامه‌های فرهنگی برگزار کنیم.

رضا فقیهی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند فلسطین موضوع اول است و باید مورد توجه باشد، گفت: در بحث راهپیمایی روز قدس باید تنوع بهتری در شعارها ایجاد شود و بحث کودک‌کشی رژیم صهیونیستی نشان داده شود.

وی با تأکید بر اینکه صدا و سیما باید به روز قدس نگاه ویژه‌ای داشته باشد و به موضوع راهپیمایی و اهمیت آن بپردازد، گفت: باید در برنامه‌های صدا و سیمای قم به جنایات رژیم صهیونیستی پرداخته شود و مردم را به صورت غیر مستقیم به راهپیمایی روز قدس دعوت کنیم.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما