تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
۰
کد مطلب : ۲۵۶۱۶

کاروان‌های زیارتی کرمانشاه در لیالی قدر به عتبات اعزام می‌ شوند

کاروان‌های زیارتی کرمانشاه در لیالی قدر به عتبات اعزام می‌ شوند
رضا نجفیان مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه اظهار داشت: اعزام‌ های هفت روزه عتبات عالیات در استان کرمانشاه از شانزدهم تیر ماه سال جاری آغاز می‌ شود و اعزام دیگری نیز مورخ نوزدهم تیر ماه به صورت زمینی انجام خواهد شد.

نجفیان مراجعه حضوری به دفاتر معتبر عتبات عالیات و نیز ثبت‌ نام در سایت سازمان حج و زیارت را دو شیوه ثبت‌ نام برای اعزام به عتبات عنوان کرد و گفت: پیش بینی می‌شود هزینه دریافتی اعزام‌ ها به نسبت سال گذشته کاهش یابد.

وی با بیان ایکه این اعزام ها در بسته‌های هفت روزه انجام خواهد شد خواستار مراجعه زائران به دفاتر معتبر جهت ثبت‌نام شد و افزود: به منظور افزایش ضریب ایمنی سفر، متقاضیان به دفاتر معتبر و رسمی سازمان مراجعه کنند.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با اشاره به از سرگیری اعزام به عتبات از ابتدای مرداد ماه امسال در کرمانشاه گفت: هم اکنون بیش از ۱۲ دفتر فعال عتبات در استان کرمانشاه فعال است و زائران با داشتن گذرنامه معتبر جهت تشرف اقدام کنند.

نجفیان ابراز امیدواری کرد: زائران کرمانشاهی در لیالی قدر در جوار حرم امام علی(ع) و نیز در کربلای معلی حضور یابند تا عشق و ارادت خود به خاندان اهل بیت (ع) را به رخ دشمنان اسلام بکشانند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما