تاریخ انتشار
سه شنبه ۳۰ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰
۰
کد مطلب : ۲۵۸۵۰

۴۴۰ مداح کاشانی شناسنامه دار شدند

۴۴۰ مداح کاشانی شناسنامه دار شدند
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان؛ حجت‌الاسلام سید عبدالصاحب حسینی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان در جمع مداحان کاشان، مهم ترین وظیفه کانون مداحان شهرستان کاشان را بصیرت افزایی و ارتقای سطح دانش و آگاهی مادحین اعلام کرد و گفت: انتظارات از مداحان در جامعه در حد یک مجتهد بالا است و مداحان باید برای برآورده کردن انتظارات مردمی با حضور در کلاس های آموزشی نسبت به ارتقای دانش و آگاهی های خود با مطالعه در تمامی امور مذهبی، فرهنگی، تاریخی و سیاسی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با تأکید بر این که مداحان امروز باید در همه امور به روز و روز آمد باشند گفت: مداحان برای ارتقای سطح آگاهی های خود باید با دسترسی به سایت ها و خبرگزاری ها و آشنایی با سیاست های خارجی دشمنان اسلام و توطئه های آنها بتوانند جوابگوی نیازهای جامعه باشند.

به گفته وی، مداحان نباید از دیگر افراد جامعه عقب تر باشند بلکه باید در همه امور آگاهی و مسلط باشند تا بتوانند پاسخگو باشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان، جایگاه مداحان و شاعران شهرستان کاشان را در کشور مهم خواند و افزود: از مداحان وشاعران شهرستان کاشان انتظار می رود الگو و اسوه ای تمام عیار برای مداحان و شاعران شهرستان های سراسر کشور باشند.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: درحال حاضر ۴۴۰ مداح دارای شناسنانه ثبت شده در سیستم اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان هستند که انتظار می رود با حضور در کلاس آموزشی اداره تبلیغات اسلامی کاشان برای ارتقای سطح آگاهی خود خود شرکت کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان همچنین بر اتحاد و همگرایی بین مداحان شهرستان با محوریت کانون مداحان شهرستان و اداره تبلیغات اسلامی تأکید کرد و گفت: جلسات مداحان و شاعران شهرستان کاشان باید هم به لحاظ کمیت و هم به لحاظ کیفیت با حضور همه مادحین در سطح بالایی برگزار شود و از حضور در جلسات متفرقه پرهیز کنند.
مرجع : سازمان تبلیغات اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما