تاریخ انتشار
چهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۴
۰
کد مطلب : ۲۵۹۸۰

شرایط بهره‌مندی زائران حج تمتع از پوشش بیمه تکمیلی اعلام شد

شرایط بهره‌مندی زائران حج تمتع از پوشش بیمه تکمیلی اعلام شد
بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، زائران اعزامی به حج تمتع که همگی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند، می‌توانند علاوه بر بهره‌مندی از پوشش بیمه مکمل پایه که به همه زائران ایرانی حج تعلق می‌گیرد، از پوشش بیمه تکمیلی زائرین که در دو طرح به آنان ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.

لازم به ذکر است پوشش بیمه تکمیلی زائران یک پوشش اختیاری است که زائران حج تمتع می‌توانند با هماهنگی مدیران کاروان‌های حج و مراجعه به هریک از نمایندگی‌های شرکت بیمه ایران در سراسر کشور و پرداخت حق بیمه به صورت نقدی نسبت به خرید بیمه نامه آن اقدام کنند.

یادآوری می‌شود: پوشش بیمه تکمیلی زائرین در قالب دو طرح به زائران حج تمتع ارائه می‌شود که زائران برای بهره‌مندی از طرح شماره یک مبلغ ۲۷۶ هزار ریال و برای طرح شماره دو مبلغ ۴۰۴ هزار ریال پرداخت می‌کنند.

لیست تعهدات بیمه‌گر به زائران حج تمتع برای بیمه مکمل پایه و همچنین طرح اول و دوم بیمه تکمیلی زائرین در فایل پیوست ارائه شده است.

شایان ذکر است در راستای رفاه و آسایش حجاج، کلیه زائران اعزامی به حج تمتع از ۴۸ ساعت پیش از اعزام تا ۷۲ ساعت پس از بازگشت به کشور تحت پوشش خدمات و تعهدات بیمه‌ای (بیمه مکمل پایه) قرار می‌گیرند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما