تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۹
۰
کد مطلب : ۲۶۰۸۸
مجیدی در نشست روسای حوزه‌های هنری استان‌ها:

امیدوارم «محمد(ص)» قلب‌ علاقمندان به پیامبر اسلام را شاد كند

امیدوارم «محمد(ص)» قلب‌ علاقمندان به پیامبر اسلام را شاد كند
مجید مجیدی كارگردان فیلم «محمد(ص)» عصر یکشنبه ۱۱ مردادماه در نشست رؤسای حوزه‌های هنری استان‌ها حضور پیدا كرد.

در این نشست كه با حضور محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری، محمد حمزه زاده مدیر عامل موسسه سینمایی سوره، مجید مصلحی مدیركل امور استان ها و مجلس همراه با روسای مراكز استانی حوزه هنری برگزار شد، مجید مجیدی كارگردان فیلم سینمایی «محمد(ص)» به بیان نكاتی پیرامون این فیلم پرداخت.

مجیدی به تجربیاتی كه در روند ساخت این فیلم سینمایی كسب كرده، اشاره كرد و توضیح داد: در این پروژه هنرمندان حرفه‌ای بین المللی حضور داشتند كه این منجر شد، عوامل حاضر در این پروژه تجربیات خوبی كسب كنند كه سطح سینمای ایران را ارتقا بخشند.

مجیدی همچنین ابراز امیدواری كرد: من امیدوارم با توجه به بازتاب‌هایی كه تاكنون از اكران‌های محدود مشاهده كرده ام، این فیلم قلب‌های علاقمندان به پیامبر اسلام(ص) را شاد كند و موجب رضایت همه مسلمانان و همین طور تبلیغ اسلام در خارج از مرزهای جهان اسلام باشد.

در انتهای این نشست، محسن مومنی شریف با اشاره به فیلم تحسین برانگیز «محمد(ص)» گفت: این فیلم را هر كه می‌ساخت ما خوشحال می‌شدیم و حال كه آقای مجیدی مدیریت این كار را بر عهده داشتند ما را بسیار خوشحال‌تر كردند چرا كه وی هم استحقاق این كار را داشتند و هم بهترین فرد برای كارگردانی این فیلم بودند.

مومنی در انتهای این نشست با اهدای تابلو خطی از مجید مجیدی تقدیر و تشكر كرد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما