تاریخ انتشار
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۴۵
۰
کد مطلب : ۲۶۱۴۵

آزمون مجدد طرح‌ به‌سازی مداحان برگزار شد

آزمون مجدد طرح‌ به‌سازی مداحان برگزار شد
حجت‌الاسلام والمسلمین علی پروانه،‌ مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه‌ مقام معظم رهبری از برگزاری آزمون مجدد طرح به‌سازی مداحان طی امروز جمعه، ۱۶ مرداد ماه به صورت همزمان در ۱۸ حوزه امتحانی در سراسر کشور خبر داد و گفت: کسانی که در مرحله قبل آزمون ثبت نام کردند ولی موفق به شرکت در آزمون نشدند، امروز در این آزمون شرکت کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین پروانه تصریح کرد: همچنین کسانی که در آزمون هشتم خرداد ماه امتیاز لازم را کسب نکردند، امروز در منابعی که نمره قبولی دریافت نکرده بودند امتحان دادند.

مدیر جذب و سازماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری، ادامه داد: آن دسته از افرادی که در هیچ یک از آزمون مرحله نخست قبول نشده‌اند از اول مهرماه از اعزام‌ آنها جلوگیری خواهد‌شد و کسانی که تجدید شده‌‌اند تنها اجازه دارند یکبار تا اول مهرماه به عتبات اعزام شوند.

وی افزود: در این مرحله آزمون دو هزار و۵۰۱ نفر شرکت کردند که این افراد شامل تجدیدها و یا جامانده‌ها از مرحله گذشته آزمون بودند که به صورت تفکیک شده در موضوع احکام دو هزار و ۱۷۷ نفر، عقاید هزار و ۸۵۲ نفر، تاریخ هزار و ۲۳۸، مقتل شناسی دو هزار و ۵۲ و آداب مداحی هزار و ۵۴۳ نفر شرکت داشتند.

حجت‌الاسلام پروانه خاطر نشان کرد: نتایج این آزمون ۲۰ روز پس از برگزاری آزمون در نشانی اینترنتیazmoon.hajj.ir اعلام خواهد شد.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما