تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۲
۰
کد مطلب : ۲۶۱۶۴

عشق به ائمه باید در مداحی ها پدیدار شود

عشق به ائمه باید در مداحی ها پدیدار شود
حجت الاسلام کاظم صدیقی ظهر شنبه در همایش مداحان چهارمحال و بختیاری با اشاره به وظیفه خطیر مداحی، گفت: عشق به ائمه باید در مداحی ها پدیدار شود.

وی افزود: عشق به اهل بیت مسئولیت مداحان را بیشتر می کند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به اینکه مداحان باید رضایت خداوند را در تمام امور زندگی مورد توجه قرار دهند، تصریح کرد: رضایت خداوند در تمام امور زندگی نقش مهمی برای رسیدن به درجات بالای انسانی دارد.

وی بیان کرد: با امید به خدا و توکل می توان بر تمام سختی ها غلبه کرد.

صدیقی اظهار داشت: مداحان باید توجه داشته باشند که در برنامه های روضه خوانی از روایت های ضعیف استفاده نکنند و تلاش شود که در برنامه های روضه خوانی قداست ائمه حفظ شود.

وی عنوان کرد: مداحان همیشه باید علم خود را ارتقا دهند و خواندن کتاب را فراموش نکنند.

امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به اینکه انتظار فرج بر اساس روایات یکی از بهترین عبادت ها است، اظهار داشت: مومن واقعی کسی است که همیشه در انتظار فرج است.

چهارمحال و بختیاری بالای یک هزار مداح دارد

رئیس کانون مداحان چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش گفت: این همایش برای ارتقای سطح بصیرتی مداحان و مسئولان هیئت های مذهبی در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

حمدرضا توسلی اظهار داشت: این همایش با همکاری کانون مداحان، بسیج مداحان و شورای هیئت های مذهبی استان برگزار شده است.

وی افزود: یکی از برنامه هایی که امسال برای مداحان در نظر گرفته شده، برگزاری همایش های مداحان با حضور اندیشمندان مطرح کشور است.

وی با اشاره به اینکه این همایش چهارمین همایشی است که در استان برای مداحان برگزار می شود، اظهار داشت: برگزاری این همایش نقش مهمی در خصوص تبیین معارف اسلامی برای مداحان دارد.

رئیس کانون مداحان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری بالای یک هزار مداح دارد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما