تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۸
۰
کد مطلب : ۲۶۲۵۷

بزرگراه مهران - پايانه مرزی هفته دولت به بهره برداری می رسد

بزرگراه مهران - پايانه مرزی هفته دولت به بهره برداری می رسد
به گزارش روابط عمومی راه و شهرسازی ایلام، سید کماالدین میرجعفریان اظهار داشت: اين بزرگراه به طول ۱۱ كيلومتر با هزينه بالغ بر ۱۸۵ ميليارد ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

مديركل راه وشهرسازی استان ايلام در خصوص اجراي اين پروژه گفت: طول اين بزرگراه ۱۱كيلومتر بوده به همراه ۴.۵ كيلومتر ميدان و پل بزرگ زائر و احداث روشنايی اين محور كه با بهره برداری از اين پروژه مشكل ترافيك ورودی پايانه مرزی مهران برطرف خواهد شد.

ميرجعفريان هدف از اجرای اين پروژه را ساماندهی ترافيك اين مسير به خصوص در ايام اربعين حسينی(ع) و تسهيل تردد كاميونهای حمل كالا به كشور عراق عنوان كرد.

بهره برداری از سه طرح جاده ای شهرستان ملکشاهی

مديركل راه وشهرسازی استان ايلام در خصوص طرح های شهرستان ملکشاهی گفت: روكش آسفالت چشمه پهن در محور شهر اركواز به ميمه به طول ۱۰ كيلومتر، روكش آسفالت پارياب در محور اركواز به مهران به طول هفت كيلومتر و آبنمای روستای بوستانه طرح های مورد افتتاح حوزه راه وشهرسازی شهرستان ملكشاهی در هفته دولت است.

بهره برداری از تقاطع هم سطح دشت عباس در جنوب استان ايلام

وی بیان داشت: عمليات آسفالت پروژه تقاطع غیرهمسطح دشت عباس دهلران در حال اتمام بوده و آماده بهره برداری است.

به گفته مدير كل راه و شهرسازی استان ايلام طول اين پروژه دو كيلومتر بوده برای احداث آن ۱۵۰ هزار متر مكعب عمليات خاكی (خاكبرداری و خاكريزی) انجام گرفته است.

ميرجعفريان با اشاره به هزينه ۳۵ ميليارد ريالي اين طرح افزود: از مزايای اجرای اين طرح می توان به ساماندهی تقاطع دشت عباس و ايجاد ايمنی تردد در محور ارتباطی استان ايلام به خوزستان اشاره کرد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما