تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰
۰
کد مطلب : ۲۶۲۹۹

مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی «نذر شعر» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره ادبی «نذر شعر» تمدید شد
جشنواره ادبی «نذر شعر» به مناسبت دهه کرامت و بزرگداشت مقام والای امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) از سوی فرهنگسرای خاتم برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش جشنواره «نذر شعر» با هدف ترویج و احیای شعر آیینی و تجلیل از مقام شامخ اهل بیت (ع) به زبان فاخر شعر برگزار و از شاعران آیینی برگزیده تجلیل خواهد شد.

بر اساس این گزارش در این جشنواره از تمامی دوستداران اهل بیت (ع) و به ویژه شاعران دلباخته آن حضرات دعوت شده است تا اشعاری که در ستایش آن بزرگواران سروده‌اند را ارسال کنند تا پس از داوری و انتخاب در قالب مجموعه‌ای منتشر شود.

تاکنون بیش از صد شاعر از شهرهای مختلف ایران آثار خود را به جشنواره ارسال کرده‌ و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳۰ مرداد آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

گفتنی است شاعران آیینی حمیدرضا شکارسری، قاسم صرافان و صابر قدیمی، داوری این جشنواره را برعهده دارند.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره ادبی «نذر شعر» می‌توانند آثار خود را با موضوع بزرگداشت مقام والای امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) تا ۳۰ مردادماه از طریق ارسال به ایمیل farhangsarayekhatam@yahoo.com، مراجعه به سایت فرهنگسرای خاتم به نشانی (khatam.farhangsara.ir) بخش نذر شعر یا مراجعه حضوری به فرهنگسرا ارائه دهند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۸ تماس بگیرند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما