تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶
۰
کد مطلب : ۲۶۳۵۵

برگزاری همایش «از حرم تا حرم» همزمان با دهه کرامت

برگزاری همایش «از حرم تا حرم» همزمان با دهه کرامت
به گزارش ستاد خبری شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، جشن زیر سایه خورشید با عنوان از حرم تا حرم به همت جامعه انجمن اسلامی بازار و اصناف ۳۱ مرداد ماه برگزار می شود.

بنابراین گزارش، این برنامه در قالب پیاده روی از حرم امامزاده روح الله واقع در میدان امام خمینی(ره) آغاز و با مداحی، پخش سرود و حضور در مزار شهدای گمنام جوار مسجد ارک ادامه می یابد.

حضور در در امام زاده زید بازار همراه با سخنرانی و اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و نیز تجلیل از ۱۲ خادم رضوی از بخش های این همایش است.

همزمان با دهه کرامت جامعه انجمن اسلامی بازار و اصناف برنامه های گسترده ای را برای ایام دهه کرامت در نظر گرفته است که آذین بندی و چراغانی سر در واحدهای صنفی و بازار های سراسر کشور، ارسال پیامک های با مضامین اخلاقی و تربیتی و اخلاقی در مورد سیره و روش این سه بزرگوار، گلباران قبور شهدای سراسر کشور با محوریت اصناف در کنار دیگر قشرها، گلباران حرم امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س) و احمد بن موسی (ع)، غبارروبی و ادای احترام به امامزادگان در روز بزرگداشت امامزادگان با هماهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه و دیدار با خانواده شهدا بخشی از این برنامه ها است.

جشن‌های مردمی دهه کرامت ۹۴ از ۲۵ مردادماه (اول ذی‌القعده) همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و تا یازدهم ذی العقده ولات امام رضا(ع) ادامه دارد.
مرجع : شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما