تاریخ انتشار
پنجشنبه ۷ شهريور ۱۳۸۷ ساعت ۱۳:۰۱
۱
۰
کد مطلب : ۲۶۳۹

محصولات کوکاکولا با آرم ماه و ستاره در ماه رمضان

محصولات کوکاکولا با آرم ماه و ستاره در ماه رمضان
به گزارش خیمه، این شرکت هدف از این اقدام را که از دو سال پیش آغاز نموده است، ایجاد پلی میان ملت‌ها و فراهم نمودن فضای گفت‌وگو میان ملت‌ها اعلام کرده است.

ماه و ستاره یکی از نمادهایی است که نشانه اسلام و در پرچم بسیاری از کشورهای اسلامی به کار می‌رود.

در عین حال این شرکت برای کارمندان مسلمان خود به طور پیوسته امکاناتی همچون محلی برای برای برگزاری نماز و دسترسی به گوشت حلال فراهم آورده است.

با این حال انتقادهایی به این شرکت وارد شده است، چرا که از میان مناسبت‌های دینی مختلف در ادیان میسیحت و یهود تنها به درج تصویر بابانوئل که جنبه‌ نیمه دینی دارد بر روی محصولات خود اقدام می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما

gaza.blogfa.com
سکانس اول : زائر و مجاور امام هشتم ،"پاره تن رسول خدا" پس از ورود به شهر مشهد با بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت صهیونیستی کوکا کولا روبرو میشود که محصولاتش را تعارف شما میکند و آرم کوکا کولا را درحالی که با خانوم بچه ها سوار خودروی پژوی مدل 307 شده اند و از آینه ماشین به پیچ و تابش نگاه میکنند که چقدر اطوار دارد ، رو به آقا سلام میدهند و برای سکونت راهی منزل خود یا هتلی در «بلوار کوثر» که به نام "پاره دیگر تن رسول خدا" نام گذاری شده است ، میشوند و برای رفع عطش یکی از محصولات این شرکت شیطانی را از دکه کنار خیابان نوش جان کرده و پس از دور زدن در میدان شش ضلعی شرکت کوکا کولا ......




خداوند متعال در سوره مبارکه نحل آیه ۹ میفرماید : هُوَ الَّذِي أَنزَلَ مِنَ السَّمَاء مَاء لَّكُم مِّنْهُ شَرَابٌ یعنی : او همان است كه از آسمان براى شما آبى (به صورت باران و برف و تگرگ) فرو فرستاد كه از آن آب آشاميدنى شماست ، حالا تصمیم با شماست که آب پاک و زلال و همچنین عسلی که با قدرت الهی درخانه های مسدس زنبور عسل ساخته میشود و به فرموده خداوند متعال دوای هر دردی است را بنوشید یا زهر هلاهلی که اسرائیل و شرکتهای صهیونیستی و شیطانی حامی او در کارخانه های شش ضلعی روانه بازار مسلمانان میکنند و با نظر تمام اطبا و کارشناسان و ... معدن امراض و بیماریها است !!! یادمان باشد زنبور عسل در خانه شش ضلعی عسل تولید میکند و زنبور گاوی در همان شش ضلعی ....!



بخشی از یک بیلبورد تبلیغاتی کوکا کولا کمی پایین تر از تصویر دیواری بزرگ شهید فهمیده در میدان تقی آباد مشهد نزدیکی حرم مطهر امام رضا علیه السلام ! برای مشاهده تمام این بیلبورد و سایر تبلیغات ، حتما سری به مشهد بزنید و عمق فاجعه را با چشم خود ببینید !!!!!!!

سکانس اول : زائر و مجاور امام هشتم ،"پاره تن رسول خدا" پس از ورود به شهر مشهد با بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت صهیونیستی کوکا کولا روبرو میشود که محصولاتش را تعارف شما میکند و آرم کوکا کولا را درحالی که با خانوم بچه ها سوار خودروی پژوی مدل 307 شده اند و از آینه ماشین به پیچ و تابش نگاه میکنند که چقدر اطوار دارد ، رو به آقا سلام میدهند و برای سکونت راهی منزل خود یا هتلی در «بلوار کوثر» که به نام "پاره دیگر تن رسول خدا" نام گذاری شده است ، میشوند و برای رفع عطش یکی از محصولات این شرکت شیطانی را از دکه کنار خیابان نوش جان کرده و پس از دور زدن در میدان شش ضلعی شرکت کوکا کولا ......

سکانس دوم : افطار را با آب معدنی دسانی باز کرده و برای شب زنده داری و مراسم احیاء شب قدر ، با خانوم بچه ها سوار ماشین میشوند و دور دیگری بر گرد کارخانه کوکا کولا زده و در ادامه مسیر ... تا به حرم مطهر برسند .....حرم مثل همیشه خیلی شلوغه ! همه قرآن سر گذاشتند و گوش به صحبتهای سخنران مجلس میدهند که ناگهان بطری آبی که اسم دسانی روی آن حک شده به او و خانواده اش تعارف میشود !!! بچه ها خیلی تشنه شده اند ...بطری دسانی را باز میکند و غرق معنویت و با حالتی عارفانه و با هزار آرزو آب را در گلویش میریزد و بطری دسانی را تبرکا با خود نگه میدارد تا جای دیگری هم اگر خواست آبی بخورد درون همان بطری بریزد تا متبرک از نام دسانی و کوکا کولا شود و بعد آن را میل نماید....



الا یا اهل العالم قتل الحسین بکربلا عطشانا !

تصویر هوایی از کارخانه خوشگوار ، تولید کننده نوشابه های زهر آلود کوکا کولا و آب معدنی دسانی در قلب مشهد مقدس که متاسفانه برخی ازسهامداران آن از رجال مذهبی و سیاسی مشهد مقدس هستند... این در حالی است که مدير شركت خوشگوار در پاسخ به درخواست مردم براي قطع ارتباط با كوكاكولا مي‌گويد: بازار فروش ما وابسته به همين نام است و نمي‌توانيم آنرا حذف كنيم !!!!!! که این خود عذر بدتر از گناه است ! لازم به ذکر مجدد و تاکید هزارباره است که بنا بر آنچه در کتاب « دکترایموتو» دانش آموخته دانشگاه يوكوهاما با مدرك دكتراي Alternative Medicine آمده است، ما به مدارک حقیقی دست یافته‌ایم که نشان می‌دهد، انرژی ارتعاشی بشر، افکار، نظرات، موسیقی، دعا و نیایش بر ساختار مولکولی آب اثر می‌گذارد.

خداوند متعال در سوره مبارکه نحل آیه ۹ میفرماید : هُوَ الَّذِي أَنزَلَ مِنَ السَّمَاء مَاء لَّكُم مِّنْهُ شَرَابٌ او همان است كه از آسمان براى شما آبى (به صورت باران و برف و تگرگ) فرو فرستاد كه از آن آب آشاميدنى شماست



آب، ماده‌ای بسیار سازگار است، به گونه‌ای شکل فیزیکی آب به آسانی با محیطی که در آن هست، انطباق پیدا می‌کند و نه تنها از نظر فیزیکی تغییر می‌کند، بلکه شکل مولکولی آن نیز تغییر می‌یابد. انرژی یا ارتعاشات محیط، شکل مولکولی آب را تغییر می‌دهد. از این جنبه، نه تنها آب توانایی آن را دارد که از حیث دیداری، محیط خود را منعکس کند، بلکه از حیث مولکولی هم در انعکاس محیط اطراف خود عمل می‌کند.تصویر خود گویای بسیاری از مطالب هست و نیازمند به توضیحات بیشتر نیست . برای مشاهده تصویر بزرگ اینجا کلیک کنید




بسم الله الرحمن الرحيم

به گزارش پایگاه ثقلین ياران بیرقهای سیاه خراسان طی انتشار بیانیه ای رسمی اعلام نمودند به دلیل عقد قرار دادهای شرکت خوشگوار مشهد با شرکت صهیونیستی کوکا کولا كه عوايد آن مستقيما صرف جنايتهاي رژيم اسراپيل در فلسطين ميشود و تذکرات پیاپی از سوی ملت شهید پرور مشهد مقدس برای لغو قراردادها و عدم ارائه جواب و پاسخ قانع کننده از سوی مسئولان شرکت خوشگوار مشهد ، عواقب هرگونه مقابله با این شرکت را رسما به عهده خواهند گرفت و از این تاریخ یعنی دوازدهم دی ماه هشتاد و هفت به بعد مسئولیت حفاظت از منافع این شرکت در مشهد مقدس در قبال عدم توجه به مفاد این بیانیه به عهده مدیر عامل شرکت خوشگوار خواهد بود . یاران درفشهای سیاه خراسان اعلام مینمایند مسئولین این شرکت موظفند در اسرع وقت لغو قرار دادهای خود با شرکت صهیونیستی کوکا کولا را از طریق رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری به اطلاع عموم ملت ایران برسانند تا دچار عواقب عدم پذیرش مفاد این بیانیه که مورد هدف قرار گرفتن از سوی فعالان مبارزه با صهیونیزم و منافع آنها در مشهد مقدس است نگردند www.alm.ir www.gaza.blogfa.com



تصویر کارخانه خوشگوار ، تولید کننده نوشابه های زهر آلود کوکا کولا در قلب مشهد مقدس که برخی ازسهامداران آن از رجال مذهبی مشهد هستند...تصویر خود گویای بسیاری از مطالب هست و نیازمند به توضیحات بیشتر نیست .



در تصویر فوق پرچم رژیم صهیونیستی اسرائیل را در مهندسی کارخانه و پیرامون کارخانه خوشگوار مشهد که محصولات شرکت شیطانی کوکا کولا را در مشهد و سایر نقاط ایران تولید و پخش مینماید مشاهده میکنید به گزارش پایگاه ثقلین به نقل از دانشگاه مجازی انتظار نوع مهندسی به کار رفته در کارخانه کوکا کولای مشهد و اطراف آن الهام گرفته شده از نقشه پرچم کثیف اسرائیل غاصب و ستاره نحس داوود است .

چندی پیش مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در همایش نماز فرمودند "صهيونيستها هر نقطه‏ى دنيا كه خواستند يك ساختمانى بسازند، آن علامت نحس ستاره‏ى داوود را سعى كردند يكجورى رويش تثبيت كنند. كار سياسى‏شان اينجورى است"

لازم به ذکر است که در سالهای اخیر و در شبهای گرانسنگ قدر مسئولین طراز اول آستان قدس رضوی از زائران و میهمانان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام با آب معدنی های دسانی تولید شرکت صهیونیستی کوکا کولا پذیرایی میکردند که چندین بار تذکرات جدی از سوی تشکل های مردمی مشهد به آنها داده شد ولی متاسفانه سالهای بعد با حجم گسترده تری این پذیرایی !! صورت گرفت !خبر این خوشخدمتی مسئولین طراز بالای آستان قدس را خبرگزاری های کشور از جمله سایت دانشگاه «علوم پزشکی» مشهد و سایت مطالبه و چندین خبرگزاری دیگر کشور منتشر نمودند و جواب مدیر عامل شرکت خوشگوار مبنی بر استفاده فقط از نام کوکا کولا برای فروش بیشتر جای سئوالهای بیشتری را برای ملت مسلمان ایران باز میکند که اگر هیچ گونه قرار دادی "به گفته مدیر عامل خوشگوار" با شرکت صهیونیستی کوکا کولا ندارید پس چرا به استفاده از نام کوکا کولا افتخار میکنید و عذر بدتر از گناه می آورید ، به عبارتی ملموس تر عرض میکنم :

آقایان نامحترم ! آیا علنا "خر حمالی" برای کوکا کولا میکنید !!!؟

تصویر پایین نیز ، در حالی در فایل تبلیغاتی شرکت مذکور قرار می‌گیرد که اخیرا تصویری از آرم این شرکت درمیان نمازگزاران برخی شهرهای بزرگ کشور توزیع شده است که در آن تصویر، آرم این شرکت به جمله «لا محمد لا مکه» تشبیه شده است.در تصویر زیر همان‌گونه که دیده می‌شود «کوکاکولا» عبادت پنج گانه مسلمین در نزد خدای واحد را به ابزاری تبلیغاتی برای خود مبدل کرده تا بتواند جمعیت یک میلیاردی مسلمانان را به محصولات خود خوش‌بین کند!



تصویر فوق که نمایی از یک نمازجماعت با تن‌پوشی از شرکت نوشابه‌سازی آمریکایی است، می‌تواند زمینه‌ساز حرکتی برای تحریم این کالای آمریکایی در بین مسلمین باشد.شرکت مذکور با پراهمیت برشمردن جمعیت به‌عنوان مهمترین معیار حضور محصولاتش، سال‌هاست تلاش دارد در میان مسلمانان جهان که امروزه یک پنجم جمعیت جهان را تشکیل می‌دهند، حضوری پررنگ‌تر داشته باشد، ازهمین رو سعی دارد در کشورهای مختلف مسلمان‌نشین کارخانه‌های تولید محصولش را گسترش دهد. این درحالی است که مدير شركت خوشگوار در پاسخ به درخواست مردم براي قطع ارتباط با كوكاكولا مي‌گويد: بازار فروش ما وابسته به همين نام است و نمي‌توانيم آنرا حذف كنيم !!!!



آبی که درون بطری است و کاملا هوشمندانه واکنش نشان میدهد آرم کوکا کولا را به صورت یک جمله کفر آمیز میخواند یادمان باشد هفتاد درصد وجود انسان را آب تشکیل داده است پس مواظب نوشیدنی خود باشیم







این زنبور وحشی که به زنبور گاوی مشهور است را در حال خوردن مردار ماهی کنار دریا شکار کردم اندازه این نوع خطرناک به ۶ سانتی متر میرسه ، جالبه که خونه این زنبور ها هم مثل زنبور عسل ۶ ضلعیه ! اما آن کجا و این کجا !!

مطلب مرتبط : یادمان باشد روی زمینی که دو سوم آن را آب تشکیل داده جنایت نکنیم



بخشی از یک بیلبورد تبلیغاتی کوکا کولا کمی پایین تر از تصویر دیواری بزرگ شهید فهمیده در میدان تقی آباد مشهد نزدیکی حرم مطهر امام رضا علیه السلام ! برای مشاهده تمام این بیلبورد و سایر تبلیغات ، حتما سری به مشهد بزنید و عمق فاجعه را با چشم خود ببینید !!!!!!!

بسم الله الرحمن الرحیم : وَأَوْحَى رَبُّكَ إِلَى النَّحْلِ أَنِ اتَّخِذِي مِنَ الْجِبَالِ بُيُوتًا وَمِنَ الشَّجَرِ وَمِمَّا يَعْرِشُونَ ثُمَّ كُلِي مِن كُلِّ الثَّمَرَاتِ فَاسْلُكِي سُبُلَ رَبِّكِ ذُلُلاً يَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مُّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِيهِ شِفَاء لِلنَّاسِ إِنَّ فِي ذَلِكَ لآيَةً لِّقَوْمٍ يَتَفَكَّرُونَ سوره نحل آیات ۶۷ و ۶۸

خداوند متعال در سوره مبارکه نحل آیه ۹ میفرماید : هُوَ الَّذِي أَنزَلَ مِنَ السَّمَاء مَاء لَّكُم مِّنْهُ شَرَابٌ یعنی : او همان است كه از آسمان براى شما آبى (به صورت باران و برف و تگرگ) فرو فرستاد كه از آن آب آشاميدنى شماست ، حالا تصمیم با شماست که آب پاک و زلال و همچنین عسلی که با قدرت الهی درخانه های مسدس زنبور عسل ساخته میشود و به فرموده خداوند متعال دوای هر دردی است را بنوشید یا زهر هلاهلی که اسرائیل و شرکتهای صهیونیستی و شیطانی حامی او در کارخانه های شش ضلعی روانه بازار مسلمانان میکنند و با نظر تمام اطبا و کارشناسان و ... معدنی از امراض و بیماریها است !!!



مطلب مرتبط : یادمان باشد روی زمینی که دو سوم آن را آب تشکیل داده جنایت نکنیم



بخشی از یک بیلبورد تبلیغاتی کوکا کولا کمی پایین تر از تصویر دیواری بزرگ شهید فهمیده در میدان تقی آباد مشهد نزدیکی حرم مطهر امام رضا علیه السلام ! برای مشاهده تمام این بیلبورد و سایر تبلیغات ، حتما سری به مشهد بزنید و عمق فاجعه را با چشم خود ببینید !!!!!!!

سکانس اول : زائر و مجاور امام هشتم ،"پاره تن رسول خدا" پس از ورود به شهر مشهد با بیلبوردهای تبلیغاتی شرکت صهیونیستی کوکا کولا روبرو میشود که محصولاتش را تعارف شما میکند و آرم کوکا کولا را درحالی که با خانوم بچه ها سوار خودروی پژوی مدل 307 شده اند و از آینه ماشین به پیچ و تابش نگاه میکنند که چقدر اطوار دارد ، رو به آقا سلام میدهند و برای سکونت راهی منزل خود یا هتلی در «بلوار کوثر» که به نام "پاره دیگر تن رسول خدا" نام گذاری شده است ، میشوند و برای رفع عطش یکی از محصولات این شرکت شیطانی را از دکه کنار خیابان نوش جان کرده و پس از دور زدن در میدان شش ضلعی شرکت کوکا کولا ......

سکانس دوم : افطار را با آب معدنی دسانی باز کرده و برای شب زنده داری و مراسم احیاء شب قدر ، با خانوم بچه ها سوار ماشین میشوند و دور دیگری بر گرد کارخانه کوکا کولا زده و در ادامه مسیر ... تا به حرم مطهر برسند .....حرم مثل همیشه خیلی شلوغه ! همه قرآن سر گذاشتند و گوش به صحبتهای سخنران مجلس میدهند که ناگهان بطری آبی که اسم دسانی روی آن حک شده به او و خانواده اش تعارف میشود !!! بچه ها خیلی تشنه شده اند ...بطری دسانی را باز میکند و غرق معنویت و با حالتی عارفانه و با هزار آرزو آب را در گلویش میریزد و بطری دسانی را تبرکا با خود نگه میدارد تا جای دیگری هم اگر خواست آبی بخورد درون همان بطری بریزد تا متبرک از نام دسانی و کوکا کولا شود و بعد آن را میل نماید....



الا یا اهل العالم قتل الحسین بکربلا عطشانا !

انتشار این مطلب فقط با ذکر منبع بلا مانع است





استدلالهای خوشگوار برای استفاده از نام شرکت کوکا کولا به نقل از سایت زنبور:

حدود دو سال پيش بود... توي مشهد با گروهي از بچه ها درمورد تحريم كالاهاي حامي صهيونيستها كار مي كرديم. چاپ تراكت و پوستر و توزيعشان در مجامع عمومي شهر مثل راهپيمائيها و نماز جمعه ها و... آنروز مثل حالا عقيده داشتم كه بهترين عامل بازدارنده صهيونيستها و بهترين راه ضربه زدن به آنها بجز در ميدان جنگ مستقيم، مقابله اقتصادي است و لابد همه مي دانيد در قرآن چقدر به حريص بودن قوم يهود اشاره شده است و ...

اما مشهد يكي از خطوط مقدم مبارزه با مصرف كالاهاي حامي صهيونيست است. كارخانه خوشگوار مشهد كه گفته مي شود سهامدارانش جمعي از آقازاده هاي آشنا و ناآشنا هستند، سالهاست توليد كوكاكولاي اصل و مشتقاتش(فانتا، سپرايت و...) را شروع كرده و مثل ويروسي در حال تكثير است. آنسال بيشتر همت ما شناساندن كوكا كولا به عنوان يك محصول حامي صهيونيسم شد...

مدتي بعد از روابط عمومي كارخانه خوشگوار تماس گرفتند و بعد از اينكه تلفني نتوانستند مارا قانع كنند قرار ملاقاتي گذاشته شد و قرارشد از اين ملاقات خبري به بيرون درز نكند، چون آنها تكذيب مي كنند و ...

مدير روابط عمومي و نوچه اش كه پشت تلفن مظلوم و باادب بودند، با قيافه هاي اخمو و طلب كارو با مثلاً اعتماد به نفس آمدند و اول نگاه عاقل اندر سفيهي به اين چند تا جوانك پابرهنه انداختند و نشستند. اما هرچه صحبتها جلو مي رفت، بيشتر عرق آقاي روابط عمومي درمي آمد... ما شروع كرديم و استدلالهايمان را آورديم كه به ثابت شده كوكا كولا جزو اين شركتهاست و توليدش بايد متوقف شود و درشأن جمهوري اسلامي و شهر امام رضا نيست كه در 10 متري ورودي حرمش تابلوي كو كا كولاي اصل بالا برود و اينكه ما تا جايي كه توان داشته باشيم اين قضيه را پيگيري مي كنيم. آقاي مدير عامل هم استدلالهايي داشت :

ما به هيچ وجه حامي رژيم غاصب صهيونيستي نيستيم. هيئت مديره و سهامداران ما همه جزو اشخاص شناخته و شده و مذهبي و انقلابي هستند.
ما فرمول ساخت نوشابه را به آنصورت هم مستقيم از شركت مادر نمي خريم!! ما با يك واسطه فرمول اصلي را از يكي از شركتهاي اروپايي فرمول را مي خريم.
سال يك ميليون دلاري كه ما صرف خريد پودر اصلي نوشابه مي كنيم، در مقابل اشتغال زايي و فروشي كه ما مي كنيم هيچ است و عامل مؤفقيت ما همين فرمول اصلي است.
مردم به طعم نوشابه هاي اصل آمريكايي عادت كرده اند و نمي توانيم ذائقه شان را عوض كنيم.
اين نوشابه ها آنقدر هم براي سلامتي مضر نيست و در همه دنيا مصرف مي شود.
شما نمي توانيد با يك فعاليت مفيد اقتصادي مقابله كنيد،‌ما براي رسيدن به چنين جايگاهي خيلي زحمت كشيده ايم و از جيب همين مردم و وامهاي بانكها سرمايه گذاري كرده ايم. شما داريد همه زحمات مارا دود مي كنيد...
نوشابه هاي ديگر ماهم فروش دارد ولي نوشابه اصل در بازار مؤفق تراست.
اگر كار ما خلاف است چرا حكومت چند سال است به ما اجازه فعاليت داده و ما د رحال فعاليت اقتصادي درچارچوب قوانين جمهوري اسلامي هستيم.
مغز هردو گروه درحال دود كردن بود. نه ما حرفهاي صدمن يه غازآقاي روابط عمومي را قبول مي كرديم و نه او مباني ما را مي فهميد و قبول مي كرد. از شما خوانندگان زمبور مي خواهم به شبهات آقاي مديرعامل جواب بدهيد.

gaza.blogfa.com