تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۹
۰
کد مطلب : ۲۶۷۴۵

نمایشگاه عکس‌های منتخب بارگاه امام علی(ع) برگزار می‌شود

نمایشگاه عکس‌های منتخب بارگاه امام علی(ع) برگزار می‌شود
مهدی زارعی گفت: مجموعه عکس‌های منتخب محمد خوشرو از بارگاه امام علی(ع) برای دید علاقه‌مندان در قالب نمایشگاه منتخب عکس بارگاه امام علی (ع) در شهرستان اهر گشایش می یابد.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه به مدت چهار روز در محل مجتمع فرهنگی و هنری اداره ارشاد اسلامی اهر افتتاح می‌‌شود، افزود: این نمایشگاه با ۲۵ قطعه عکس از حرم مطهر امام علی (ع) به‌صورت تابلو و کتیبه از آثار عکاس برجسته کشور به نمایش گذاشته خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر ادامه داد: خوشرو در بعد مذهبی تنها از حرم های ائمه اطهار عکاسی می کند که در این زمینه دو کتاب به نام های صدره صاحب نظران و نسیم سحرگه نیز از آثار این هنرمند است.

زارعی با بیان اینکه نمایشگاه عکس های بارگاه امام علی (ع) تنها در مراکز استان ها مورد دید عمومی قرار می گیرند، اضافه کرد: این آثار با رایزنی های انجام شده برای نمایش به شهرستان اهر نیز آورده می شود.

وی ضمن اشاره به اینکه برگزاری برنامه های فرهنگی در مقابله با تهاجمات فرهنگی موثر است، تصریح کرد: در آستانه دهه امامت و ولایت با گشایش نمایشگاه عکس های منتخب، گوشه ای از بارگاه امام علی (ع) را در قالب هنر عکاسی نشان خواهیم داد که باعث ایجاد فضای معنوی خاصی در شهرستان خواهد شد.

زارعی از عموم شهروندان و هنرمندان خواست تا با حضور در این نمایشگاه از زحمات محمد خوشرو عکاس برجسته کشوری و بین المللی قدردانی کنند.

این نمایشگاه با همکاری انجمن عکاسی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما