تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۶۷۵۵
تا زمان مخابره این خبر؛

تعداد کشته‌های ایرانی در مکه به 8 نفر رسید

تعداد کشته‌های ایرانی در مکه به 8 نفر رسید
در پی تلاش برای یافتن مفقودین ایرانی حادثه روز جمعه مکه مکرمه، متأسفانه به اطلاع می رساند آقایان حسن قاسمی درآبادی از کاروان ۱۷۷۱۰ تهران، احمد حاتمی کلشتری از کاروان بعثه مقام معظم رهبری و محمد جعفر فلاح از کاروان ۱۳۳۵۲ استان اصفهان به جان باختگان حادثه مکه اضافه شدند.

مرعشی با اشاره به اینکه از همه کاروان‌ها خواسته شده زائرانی که به کاروان‌ها بازنگشته‌اند را معرفی کنند، گفت: در حال حاضر چند زائر ایرانی به کاروان‌های خود بازنگشته‌اند و این بدان معنی است که احتمال افزایش تعداد زائران کشته شده وجود دارد.

وی در خصوص زائران مصدوم این حادثه نیز گفت: در حال حاضر شش زائر مصدوم این حادثه در بیمارستان ایران در مکه و شش زائر دیگر نیز در بیمارستان‌های عربستان بستری هستند.

وی ادامه داد: از ۳۲ نفر مصدوم ایرانی این حادثه ۱۲ نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند و بقیه زائران ترخیص شده‌اند. البته حال شش زائر بستری در بیمارستان‌های ایران خوب و قابل ترخیص است و فقط برای گرفتن سیتی‌اسکن کنترل در بیمارستان مانده‌اند.

بر اساس اطلاعیه سازمان حج و زیارت، محمد مجلسی از کاروان ۱۷۷۴۳ تهران، ولی اسمعیلی از کاروان ۳۹۰۰۹ استان خراسان جنوبی، سید محمد هاشم‌زهی از کاروان ۲۳۱۱۴ استان سیستان و بلوچستان و علیرضا عامری از کاروان ۲۲۱۲۴ استان سمنان مفقودین حادثه مکه بودند که متاسفانه در این حادثه جان باخته‌اند.

این اطلاعیه می‌افزاید: مریم آل طه بناب از کاروان ۱۱۲۶۶ استان آذربایجان شرقی، حسن قاسمی درآبادی از کاروان ۱۷۷۱۰ استان تهران، فاطمه دامغانی از کاروان ۲۲۱۲۴ استان سمنان، کبری بیگم میرغفوری از کاروان ۲۲۱۲۴ استان سمنان، احمد حاتمی کلشتری از کاروان بعثه مقام معظم رهبری و محمد جعفر فلاح از کاروان ۱۳۳۵۲ استان اصفهان زائران مفقودی حادثه روز جمعه مکه هستند که عملیات جستجوی آنان همچنان ادامه دارد که البته خبر مفقود شدن آنان به خانواده‌هایشان اطلاع داده شده است.

لازم به ذکر است: شعبان گرجی از کاروان ۳۳۰۲۱ استان همدان نیز جزو اسامی مفقودان اعلام شده بود که دقایقی قبل اعلام شد وی پیدا شده است.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما