تاریخ انتشار
چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۵
۰
کد مطلب : ۲۷۰۹۸
قاضي عسکر:

درحادثه منا ۵۳ کاروان ايرانی آسيب ديده اند

درحادثه منا ۵۳ کاروان ايرانی آسيب ديده اند
حجت الاسلام قاضي عسکر که درجمع مديران ، معاونين ، روحانيون ، معين ها و پزشکان کاروان هاي ايراني در مکه مکرمه سخن مي گفت، بااشاره به اينکه درحادثه منا ۵۳ کاروان ايراني آسيب ديده اند بر لزوم دلجويي و مراقبت از آسيب ديدگان اين حادثه تاکيد کرد.

نماينده ولي فقيه درامور حج و زيارت با بيان توصيه هايي درباره توجه به تکميل شدن اعمال زائران ، بي توجهي به شايعات و ثبت دقيق حادثه منا توسط شاهدان عيني تصريح کرد : حادثه منا مصيبت بزرگي است که بايد با کمک يکديگر با آرامش از اين بحران عبور کنيم .

سرپرست حجاج ايراني بااشاره به اينکه تمامي دست اندرکاران و عوامل مربوط از زمان وقوع حادثه براي رسيدگي به وضع آسيب ديدگان درتلاشند افزود: پيگيري ها به صورت مستمر ادامه دارد و اميد است طرف مقابل با همکاري بيشتر مشکل را حل کند .

وي اضافه کرد: درصورتي که طرف سعودي به همکاري نکردن در شناسايي اجساد و انتقال پيکرجان باختگان ادامه دهد درروزهاي آينده شرايط دشوارترخواهد شد.

نماينده ولي فقيه از حاضران خواست با تلاش مضاعف و با حفظ همدلي ، عمليات حج امسال را به پايان برند تا کاروان هاي حجاج به کشور بازگردند.

درابتداي اين ديدار حميد محمدي معاون امور حج و زيارت سازمان حج و پير حسين کوليوند رئيس بيمارستان مکه از اقدامات صورت گرفته براي آسيب ديدگان حادثه منا گزارشي بيان کردند.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما