تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۷
۰
کد مطلب : ۲۷۲۰۳

مراقب سوء استفاده‌ گروه‌های مخالف نظام از هیئت‌های مذهبی باشیم

مراقب سوء استفاده‌ گروه‌های مخالف نظام از هیئت‌های مذهبی باشیم
سرهنگ احمد بیطرفان شامگاه یکشنبه در گردهمایی مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی که توسط سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئت های مذهبی قم در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه بسیج باید در بطن برنامه‌ریزی‌ها و اهداف هیئت‌های مذهبی حضوری فعال داشته باشد، گفت: بسیج مداحان یک گروه و مجموعه برگرفته از اقشار مختلف مردم است و باید به نیازهای آنها توجه داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید برای هیئت‌داری و هدایت محافل مذهبی برنامه داشت، گفت: هیئت مذهبی باید در دعوت از مداحان و سخنرانان مذهبی ‌‌نهایت ظرافت و دقت را به کار برند.

معاون سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) با بیان اینکه مقام معظم رهبری در خصوص هیئت مذهبی مطلوب و انقلابی رهنمودهای لازم را ارائه کرده‌اند، گفت: مداحان هیئتی باید مفاهیم و موضوعاتی را انتخاب کنند که بتواند به نیازهای متنوع مردم و بویژه جوانان پاسخی کافی و وافی بدهد.

وی با عنوان این مطلب که بسیجیان باید هیئت‌های مذهبی را متعهد، انقلابی و هدفدار کنند، اظهار داشت: باید مراقب و نگران برخی از حرکات مشکوک از طرفی کسانی که می‌خواهند هیئت‌های مذهبی را از آرمان‌های انقلاب و اهداف واقعی قیام اباعبدالله(ع) دور کنند باشیم.

بیطرفان با اشاره به اینکه برخی از نذورات و کمک‌های به ظاهر خیرخواهانه با نیت‌های خاصی انجام می‌شود، گفت: باید تمام تلاش خود را به کار ببریم تا جریان بزرگ قیام عاشورا از خط و مرز خود خارج نشود و دستمایه سوء استفاده‌های سیاسی گروه‌های مخالف ارزش‌های نظام نباشد.
مرجع : مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما