تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۵
۰
کد مطلب : ۲۸۱۴۳
گزارشی از رادیو اربعین؛

زائران؛ سلام ما را به امام حسین(ع) برسانید

زائران؛ سلام ما را به امام حسین(ع) برسانید
رادیو اربعین به همت معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران و ستاد خدمات رسانی به اجتماع عظیم میلیونی زائران حسینی، روز شنبه 23 آبان ماه با حضور سرافراز، رئیس سازمان صداوسیما راه‌اندازی شد.

رادیو اربعین روزانه در بیش از پنج برنامه به پخش برنامه‌های ویژه اربعین می‌پردازند. هر برنامه به مدت 30 دقیقه پخش می‌شود.

این برنامه‌ها شامل چند بخش است که می‌توان به صحبت‌های گوینده، گزارش از زائران، مداحی و دل‌نوشته‌های زائران اشاره کرد.

در هر برنامه گزارشگر اعزامی به محل پیاده‌روی زائر، گزارش‌هایی از محل اعزام را تهیه می‌کند و در این گزارش، زائران حرف‌های دل‌شان را به امام حسین(ع) در آن می‌زنند.


بسیاری از آنها ظهور آقا امام زمان(عج) را طلب می‌کنند و عده‌ای دیگر هم شفای مریضان. زائری دیگر به عشق امام حسین(ع) این مسیر پیاده‌روی را طی می‌کند تا برای نخستین بار دیدگانش با حرم امام حسین(ع) روشن شود.

موسیقی که در بخش‌هایی از این برنامه‌ها استفاده شده است، موسیقی متن سریال شب دهم است که حزن خاصی را به برنامه‌های آن بخشیده است.

رادیو اربعین برای اطلاع‌رسانی به زائران میلیونی عتبات عالیات در ایام اربعین روی موج fm ردیف 95.5 و بصورت اپلیکیشن تلفن همراه در اختیار عموم قرار می‌گیرد.


زائران اربعین حسینی هم با رادیو از روی موج اف ام در تهران و استانهای مرزی می‌توانند شنونده این رادیو باشند و هم با دریافت اپلیکیشن از نشانی www.iranseda.ir بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود از برنامه های این رادیو میتوانند بهرمند شوند.

کاربران برای دریافت برنامه‌های رادیو اربعین می‌توانند اینجا را کلیک کنند.
مرجع : ایکنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما