تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۳
۰
کد مطلب : ۲۸۲۶۶

تسهيلات سازمان وظيفه عمومی ناجا برای مشمولين زائر اربعين حسينی

مرکز وظيفه عمومی تهران بزرگ براي خدمت رسانی بهتر به زائرين عتبات عاليات در اربعين حسينی و درخواست مجوز خروج از کشور آنان و رفاه بيشتر اين دسته از عزيزان ساعت ارائه خدمات خود را در روزهاي هفته از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت ۱۷ و در روز های پنجشنبه (۲۸ آبان و ۵ آذر ماه ) نيز از ۸ صبح تا ساعت ۱۴ افزايش داده است.

اين سازمان ياد آوري کرد: اين گروه از مشمولان براي تسهيل و تسريع در انجام امور مربوط به مجوز خروج از کشور خود ، مي بايست ابتدا با افتتاح حساب قرض الحسنه در يکي از شعبات بانک قوامين در سطح شهر اقدام و با همراه داشتن وديعه به مبلغ ۲ ميليون تومان باعث کاهش مدت زمان رسيدگي به فرآيند صدور مجوز مذکور شوند .

سازمان وظيفه عمومي ناجا تاکيد کرد :مشمولان زائر عتبات عاليات براي کسب اطلاعات بيشتر در زمينه مقررات، شرايط و فرآيند هاي مربوط به خروج از کشور مي توانند به پايگاه اطلاع رساني سازمان وظيفه عمومي ناجا به نشاني www.vazifeh.police.ir مراجعه يا با سامانه تلفن گويا با شماره ۰۹۶۴۸۰ تماس بگيرند.اين اطلاعيه مي افزايد، سربازان حين خدمت که درخواست سفر به عتبات عاليات را دارند مي بايست به معاونت نيروي انساني رده خدمتي خود مراجعه و مجوز خروج از کشور را اخذ نمايند و از رجوع به حوزه هاي وظيفه عمومي در سطح کشور خودداري کنند .

سازمان وظيفه عمومي ناجا به مشمولان زائر کربلاي معلي تاکيد کرد: با توجه به کثرت زائرين مشمول و رعايت حال آنان پس از بازگشت به کشور تا ۱۵ روز فرصت دارند که به جهت استرداد وديعه به حوزه هاي وظيفه عمومي در سطح کشور مراجعه نمايند .

شايان ذکر است، مشمولان ساکن شهر تهران فقط به مرکز وظيفه عمومي تهران بزرگ مراجعه کرده و مشمولان ساکن شرق و غرب استان تهران به مراکز وظيفه عمومي محل سکونت خود و در ساير استانها نيز به معاونت هاي وظيفه عمومي مرکز استان خود مراجعه کنند.

انتهای پیام/
مرجع : میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما