تاریخ انتشار
يکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۵
۰
کد مطلب : ۲۸۳۳۶

اعزام بیش از یک چهارمِ طلاب تهران به کربلا

اعزام بیش از یک چهارمِ طلاب تهران به کربلا
حجت الاسلام غلامرضا شاه جعفری، معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، اربعین حسینی را حماسه ای مهم و تاثیرگذار دانست که مقدمه ظهور حضرت بقیه الله (عج) است.


وی با اشاره به سخن آیت الله حسن زاده آملی مبنی بر وجود ۲ نوع "ظهور مقدماتی" و "ظهور نهایی" که با پیروزی انقلاب اسلامی، مقدمات ظهور نهایی آماده شد و اینک در عصر ظهور قرار داریم، افزود: مرکز مدیریت و معاونت تهذیب حوزه علمیه استان تهران با درک اهمیت دوران ظهور تمام تلاش خود را برای ظهور انجام می دهد؛ به عنوان مثال هر سال چند ماه قبل از اربعین، برنامه ها و اقدامات وسیعی برای حضور پرشور طلاب و اساتید مدارس علمیه در راهپیمایی با شکوه اربعین انجام می دهد. ضرورت این آمادگی باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه، باید زمینه جهانی سقوط لیبرالیسم را آماده کنیم تا پس از آن، اسلام حاکم شود، بیشتر احساس می شود.

اعزام بیش از یک چهارمِ طلاب تهران به کربلا

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه در ایام اربعین، مدارس علمیه تعطیل نیستند و تسهیلات به منظور تشرف طلاب به کربلای معلی اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی ها، امسال دست کمِ یک چهارم طلاب استان تهران برای شرکت در حماسه پیاده روی اربعین حسینی، اعزام می شوند.

وی در پایان گفت: طلاب برخی مدارس مانند دارالحکمه (شهید آیت الله اشرفی اصفهانی) و امام خمینی (ره) در اربعین ۹۴ به سرزمین کربلا مشرف می شوند.

پایان پیام/
مرجع : شبستان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما