تاریخ انتشار
سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۳
۰
کد مطلب : ۲۸۳۹۸

ارائه خدمات موکب‌های مرزی تا پنج روز پس از اربعین

ارائه خدمات موکب‌های مرزی تا پنج روز پس از اربعین
حجت‌الاسلام سیدمحمود موسوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، گفت: از اول صفر تاکنون موکب‌ها در مرز چذابه و شلمچه راه‌اندازی شده و زوار آرام آرام به سمت نجف و کربلا، در حال حرکت هستند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۶۰ موکب در چذابه و بیش از ۲۰۰ موکب در شلمچه راه‌اندازی شده‌اند، خاطرنشان کرد: شهرستان‌ها و مرکز استان همکاری خوبی با کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین به عمل آوردند؛ خیرین، ائمه جمعه شهرستان‌ها و در مراکز استان خیرین، بنکدارها، تجار، مدیران، مسئولان و علما با نظم همه و همه پای کار آمدند.

موسوی با بیان اینکه موکب‌ها توسط مردم اداره می‌شوند، اظهار کرد: کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین تمامی نیازهای موکب‌ها را اعلام و از مردم جمع‌آوری کرد و در اختیار کمیته تغذیه و اسکان که متولی آن حج و زیارت استان می‌گذارد. آنها نیز کمک‌ها را در میان موکب‌ها تقسیم می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه موکب‌ها به نحو احسن تأمین می‌شوند، ادامه داد: هر خوزستانی می‌تواند یک زائر اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تأمین کند.با مدیریت ایجاد شده و سیستم استقرار یافته در شلمچه و چذابه خوشبختانه هدایا و نذورات مردم به نحواحسن به مواکب منتقل می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این خدمات‌رسانی تا پنج روز پس از اربعین حسینی ادامه می‌یابد.
مرجع : مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما