تاریخ انتشار
چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۳
۰
کد مطلب : ۲۸۴۱۸

بیش از 50 هزار روادید برای زائران اربعین حسینی در فارس صادر شد

بیش از 50 هزار روادید برای زائران اربعین حسینی در فارس صادر شد
علیرضا زینلی، دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: این درحالی است که تاکنون بیش از ۶۰ هزار نفر از زائران اربعین حسینی استان فارس در پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند که تلاش می کنیم هرچه سریع تر روادید برای این زائران صادر شود.
وی افزود: روزانه به طور میانگین بیش از هشت هزار روادید در استان فارس صادر می شود و تلاش داریم در فرصت باقی مانده این تعداد به صدور ۱۰ هزار روادید در روز افزایش یابد.
زینلی اظهارداشت: در استان فارس روادید برای زائران استان های همجوار از جمله بوشهر نیز انجام می شود که تاکنون بیش از ۱۰ هزار روادید نیز برای زائران اربعین حسینی استان بوشهر صادر شده است.
وی با اشاره به این که صدور روادید برای زائران اربعین حسینی تا روز ششم آذرماه ۹۴ ادامه دارد، اضافه کرد: همه زائران عتبات عالیات ملزم به داشتن روادید هستند و مدت زمان اقامت با روادید صادر شده برای ایام اربعین حسینی در کشور عراق، ۱۵ روز است .
او ادامه داد: ستاد اربعین استان فارس یک مرکزی در فضایی به وسعت بیش از سه هزار متر مربع در مرز شلمچه برای ارایه خدماتی از جمله پزشکی، رفاهی و بهداشتی برای زائران استان فارس و دیگر نقاط کشور در مرز شلمچه برپا کرده که پیش بینی می کنیم در این مرکز به بیش از ۵۰ هزار نفر خدمات ارایه شود.
زینلی با بیان اینکه یک مرکز دیگر نیز برای خدمات دهی به زائران استان در خاک عراق برپا شده است عنوان داشت: در این ستاد خدمات دهی به زائران در داخل و خارج از مرزها برای هر دستگاه مشخص شده که تلاش می کنیم با هماهنگی دستگاه هایی اجرایی استان فارس، خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی این استان در مرز شلمچه و کشور عراق با کیفیت مناسب ارایه شود.
امسال اربعین حسینی مصادف با روز یازدهم آذرماه است.


انتهای پیام /
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما