تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۵
۰
کد مطلب : ۲۸۴۸۸

پیاده روی اربعین حسینی برای شیعه اسباب عزت است

پیاده روی اربعین حسینی برای شیعه اسباب عزت است
آیت الله صافی گلپایگانی روز یکشنبه در دیدار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و رئیس ستاد اربعین حسینی و سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت افزود: خدمت و پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) بهترین افتخار است، امیدواریم بتوانیم به وظیفه های خود درقبال زائران بخوبی عمل کنیم.
وی ادامه داد: افتخار خدمتگزاری به زائران اربعین حسینی را نمی شود توصیف کرد، شهادت سیدالشهدا (ع) آثار و برکت های زیادی دارد و روز به روز هم این برکت ها افزایش می یابد.
آیت الله صافی گلپایگانی بیان کرد: از روزی که سید الشهدا(ع) به شهادت رسیدند فریاد اظهار ارادت به آن حضرت تا امروز ادامه پیدا کرده است و روز به روز این ارادت و درک مردم بیشتر می شود.
وی افزود: مردم در حرکت پیاده روی اربعین حسینی به صورت خودجوش برای ابراز عشق و ارادت خود به ابا عبدالله(ع) به میدان آمده اند.
این مرجع تقلید اظهارکرد: با این پیاده روی، قیام امام حسین(ع) بیشتر در دنیا انعکاس پیدا می کند و حقیقت سید الشهدا(ع) بیش از گذشته ظاهر می شود، این حرکت، برنامه ای الهی است و اشخاصی که برای آن زحمت می کشند همه با روحیه مخلصانه فعالیت می کنند اگر در تمام کشورها بگردیم چنین انسان هایی نمی بینیم.
آیت الله صافی گلپایگانی گفت: ارادتی که مردم به امام حسین(ع) اظهار می کنند بسیار جلوه بالایی دارد و عشق به سالار شهیدان درمیان جوانان و مردم موج می زند و روز به روز هم شاهدیم که استقبال از زیارت امام سوم شیعیان بیشتر می شود در این بین افرادی که قصد سوء داشته باشند منکوب هستند و نمی توانند با حقیقت قیام امام حسین(ع) و شور شیعیان مبارزه کنند.
وی تاکید کرد امر به معروف و نهی از منکر که یکی از اهداف قیام امام حسین(ع) بود باید در ایام عزای آن امام زنده باشد.
حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور و سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت روز یکشنبه با سفر به قم با جمعی از علما و مراجع تقلید دیدار می کنند.

انتهای پیام /
مرجع : ایرنا
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما