تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
۰
کد مطلب : ۲۸۵۴۷
رئیس جمعیت هلال احمر دشت آزادگان خبر داد:

ادامه خدمات رسانی هلال احمر تا بعد از اربعین

ادامه خدمات رسانی هلال احمر تا بعد از اربعین
یاسر ساعدی در جریان بازدید از مرز چذابه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال در طول مسیر سوسنگرد تا چذابه، هفت پست ثابت را در منطقه دهلاویه، پل ثابت، پل بستان، شهدای چذابه و در مرکز استقرار مین زدایی هم دو پست فعالیت می کنند.

ساعدی عنوان کرد: قرارگاه عملیاتی سازمان امداد و نجات کشور نیز پنج دستگاه آمبولانس، واحد ارتباطات سیار و یک فروند بالگرد را در منطقه مستقر کرده است.

وی افزود: در مرکز خدمات رفاهی زائران نیز یک درمانگاه توسط هلال احمر به صورت رایگان راه اندازی شده است که روزانه بیش از ۱۵۰ نفر را ویزیت می کند و اکثر بیماران به صورت سرپایی و در صورت نیاز به اولین مرکز درمانی اعزام می شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر دشت آزادگان تصریح کرد: در هر پست، ۱۵ تخته چادر و ۱۵۰ تخته پتو تامین شده که برای مواقع ضروری برای هر پست یک راننده، سه نجاتگر و سه دستگاه موتور آمبولانس نیز در طول مسیر مستقر است.

ساعدی بیان کرد: در طول روز ۵۵ نفر به صورت شیفتی خدمت می کنند. در کنار این هم دو درمانگاه از سوی شبکه بهداشت و درمان سوسنگرد راه اندازی شده و رضایتمندی خوبی را فراهم کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر دشت آزادگان عنوان کرد: با هماهنگی جمعیت هلال احمر خوزستان و سازمان امداد و نجات کشور، یک گروه از شهرکرد به همراه یک نجاتگر در استان میسان عراق مستقر هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون به جز مواردی که مربوط به اسهال و سرما خوردگی که عمده مراجعات به خاطر آن بوده، مورد خاصی مشاهده نشده است، گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر تا چهار روز بعد از اربعین مستقر هستند و همچنان خدمت رسانی به زائران را ادامه می دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما