تاریخ انتشار
شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۸۵۹۹
نماینده بنیاد دعبل خزاعی در استان زنجان:

آسیب‌های مداحی‌ در زنجان کاهش قابل توجهی داشته است

آسیب‌های مداحی‌ در زنجان کاهش قابل توجهی داشته است
اکبر نور بهمنی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به اینکه با فعالیت کانون مداحان استان زنجان، آسیب‌ها در مداحی به کمترین وضعیت ممکن رسیده است، افزود: خوشبختانه آسیب‌ها در مداحی کاهش‌یافته است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با فعالیت خوب و مدیریت درست و کارشناسی شده در کانون مداحان استان زنجان مداحی‌ها ارتقاءیافته و از نظر علمی هم مداحان توسعه خوبی داشته‌اند.

رئیس کانون مداحان استان زنجان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای مداحان در استان، گفت: سطح علمی مداحان بالا رفته و ۷۰ درصد مداحان ازنظر علمی به حد مطلوبی رسیده‌اند.

نور بهمنی تصریح کرد: توجه به بحث آموزش مداحان باعث ارتقای اصولی و درست مداحی‌ها و عزاداری و درشان اهل‌بیت (ع) می‌شود و همچنین مداحان را با سبک‌ها و مبانی اصولی مداحی آشنا می‌کند و در این راستا کانون مداحان به برگزاری دوره‌های آموزشی تأکید جدی دارد.

وی با اشاره به اهداف فعالیت کانون مداحان در استان زنجان گفت: اصلاح شیوه‌های عزاداری، سازمان‌دهی دوره‌های آموزشی، نظارت بر عملکرد مداحان در مراسم عزاداری و مجالس ختم از اهداف فعالیت کانون مداحان است.

رئیس کانون مداحان استان زنجان افزود: این کانون به آسیب زدایی در مداحی‌ها تأکید جدی دارد و در این راستا آسیب های مداحی را ‌شناسی و برای رفع آنها برنامه ریزی‌ می‌کند.

نور بهمنی در خاتمه افزود: توجه به بحث آسیب‌شناسی مداحی مانع سوءاستفاده دشمنان می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما