تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۵
۰
کد مطلب : ۲۸۷۰۴
همزمان با ایام سوگواری؛

ناوگان امداد هوایی خراسان رضوی تقویت می شود

ناوگان امداد هوایی خراسان رضوی تقویت می شود
سید مجتبی احمدی در گفت و گو با مهر از آماده باش یک بالگرد امدادی هلال احمر در سطح استان خبر داد و گفت: تا پایان هفته جاری بک فروند بالگرد امدادی دیگر نیز به ناوگان امدادی استان اضافه می شود.

وی با بیان اینکه ۷۵ چادر و هفت کانکس امدادی، ۳۳ پایگاه ثابت جاده ای هلال احمر، ۵۷ آمبولانس فعال، یک اتوبوس آمبولانس و ۱۷ خودرو امداد و نجات در جاده های استان برای ارایه خدمت به زائران و مجاوران حرم فعال هستند، افزود: از هفته گذشته تاکنون امدادرسانان هلال احمر در سطح استان به ۲۲ هزار و ۱۰۸ مسافر خدمت رسانی داشتند.

وی یادآور شد: در حال حاضر امدادگران جمعیت هلال احمر با توجه به حضور زائران پیاده در محورهای مواصلاتی به مشهد در جوار موکب ها، مساجد، حسینیه ها و تکایا در محورهای منتهی به مشهد آماده خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) هستند.

احمدی با اشاره به آماده سازی و توزیع ۳۵ هزار کاور هلال احمر بین زائران پیاده بارگاه منور رضوی در راستای اجرای طرح همسفران خورشید بیان کرد: در حال حاضر ۲۲ هزار و ۷۰۰ عدد از این کاورها در میان زائران پیاده توزیع شده است.

وی ادامه داد: به دلیل بارندگی برف و باران در جاده های استان و قالبیت بادگیری و ضد آب بودن این کاورها پلاستیکی در جلوگیری از سرماخوردن زائران کمک می کند.

وی بیان کرد: جمعیت هلال احمر استان همچنین تعداد یک هزار و ۹۰۹ بسته آموزشی شامل موارد اقلام امدادی، بهداشتی و امنیتی نیز در بین زائران پیاده حضرت رضا(ع) توزیع کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما