تاریخ انتشار
يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۴
۰
کد مطلب : ۲۸۹۸۴

ماموستا قادری: سنت اهل بیت(ع) سبب عزت ایران اسلامی شده است

ماموستا قادری: سنت اهل بیت(ع) سبب عزت ایران اسلامی شده است
ماموستا ملاقادر قادری در اختتامیه سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که دیروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: قرآن کریم بر تمامی جوامع بشری از جمله کافران نیز تأثیر می‌گذارد و آن چنان که بر اساس روایات، کافران را به راه مستقیم هدایت کرده است.

امام جمعه پاوه با اشاره به داستانی از حضور دختران مسلمان با حجاب اسلامی در الجزایر تحت استعمار غرب، عنوان کرد: استعمار نتوانست فرهنگ خود را به این دختران مسلمان تحمیل کند و یکی از جوامع متأثر از قرآن کریم مهاجران و جامعه مسیحیت است که خود آنها نیز به این تأثیر اذعان دارند.

ماموستا قادری با بیان اینکه قرآن کریم بر جامعه غیر مسلمان نیز مؤثر است، گفت: قرآن کریم از طریق شیوه زندگی مسلمانان بر جوامع غربی به صورت گسترده تأثیر می‌گذارد.

امام جمعه پاوه با اشاره به اینکه ایمان به قرآن یکی دیگر از موضوعات مهم و قابل توجه در جوامع امروزی است، افزود: مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران قرآنی است و همه حول آموزه‌های قرآنی حرکت می‌کنند.

ماموستا قادری به حادثه منا و بی‌تدبیری آل‌سعود برای این اتفاق اشاره کرد و گفت: شنیدن صدای لبیک قاری شهید در حادثه منا تاثیر بسیاری در کشور و از جمله شهر پاوه گذاشت و این لبیک از مسجد پاوه پخش شد.

وی با بیان اینکه مسابقات قرآن کریم نور را به زندگی و منطقه وارد کرده است، عنوان کرد: در طول ۳۵ سال گذشته همگام با سنت اهل بیت(ع) و با عزت زندگی کرده‌ایم که به دنبال آن از تمام توطئه‌ها و نقشه‌ها محفوظ مانده‌ایم.
مرجع : قدس آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما