تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
۰
کد مطلب : ۲۹۰۳۹

۲۴۵مبلغ در هفته وحدت به سراسر استان سمنان اعزام شدند

۲۴۵مبلغ در هفته وحدت به سراسر استان سمنان اعزام شدند
حجت الاسلام ولی الله مصائبی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته وحدت و ولادت نبی مکرم اسلام(ص)، بیان داشت: از بین ۲۴۵مبلغ اعزامی در این ایام مبارک، ۱۶۵مبلغ مرد و ۸۰ مبلغ بانو به مدت پنج روز، از چهارم دیماه تا نهم دیماه جاری، در خلال هفته وحدت با اعزام به مساجد سطح استان برنامه های فرهنگی و مذهبی را انجام دادند.

وی افزود: این تعداد مبلغ در سطح ۴۳۰مسجد، حسینیه و تکایای استان سمنان که ویژه برنامه های هفته وحدت با برگزاری آئین های مختلف فرهنگی، مذهبی و هنری در این اماکن برگزار می شود، حضور داشتند.

برگزاری مسابقه بزرگ فرهنگی ویژه مبلغان

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان همچنین با بیان اینکه ویژه برنامه های هفته وحدت به صورت گسترده در سطح استان برگزار خواهد شد، گفت: برنامه هایی شامل مسابقات فرهنگی، برگزاری جشن میلاد حضرت رسول(ص) برگزاری کارگاه آموزشی و مسابقه فرهنگی ویژه مبلغان در هفته وحدت برنامه ریزی شده اند.

مصائبی افزود: این برنامه ها به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و همراهی کانون فرهنگی، مذهبی بین الحرمین شهرستان شاهرود در سطح ۴۳۰مسجد، تکیه و حسینیه استان سمنان برگزار می شوند.

وی درباره برگزاری مسابقه ویژه فرهنگی در این هفته، بیان داشت: مسابقه فرهنگی با موضوع اخلاق در سیره نبوی ویژه مبلغان اعزامی، مستقر و طرح هجرت از جمله برنامه های هفته وحدت است.

مساجد در هفته وحدت حمایت می شوند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان درباره سایر برنامه های هفته وحدت در استان توضیح داد: برگزاری هشت کارگاه آموزشی سبک زندگی نبوی از جمله برنامه های مهم این هفته در سطح استان بود.

مصائبی همچنین بیان داشت: مردم متدین و خداجوی استان سمنان در هفته وحدت شاهد برگزاری گفتمان های دینی با موضوع ولایت و سیره نبوی و اهل بیت(ع) در کنار حمایت از فعالیت های فرهنگی مساجد و برگزاری ویژه برنامه های روحانی محور بودند.

وی در خاتمه افزود: آشنایی اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان با سیره نبوی و همچنین برگزاری آئین ویژه هفته وحدت در کنار اشاعه فرهنگ مسجد و حمایت از این اماکن مذهبی در زمره اهداف برگزاری آئین های ویژه هفته وحدت در استان سمنان بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما