تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲
۰
کد مطلب : ۲۹۱۱۰

۷۰۰ مداح در شهرستان های شهریار و ملارد فعالیت می کنند

۷۰۰ مداح در شهرستان های شهریار و ملارد فعالیت می کنند
حجت الاسلام صدقعلی جلیل زاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار و ملارد در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وجود ظرفیت های فرهنگی، معنوی و مذهبی بسیارکارآمد و برجسته در این مناطق، اظهار داشت: در حال حاضر، ۷۰۰ مداح فعال در مناطق مذکور بصورت رسمی فعالیت می کنند که ساماندهی آن ها از سوی تبلیغات اسلامی اولویتی است که با جدیت تمام پیگیری می شود.

وی افزود: آمار ذکر شده، معطوف به مداحانی است که بصورت رسمی تشکیل پرونده داده اند و با احتساب مداحان غیر رسمی که نسبت به ثبت و ارائه مدارک خود به تبلیغات اسلامی اقدام نکرده اند، تعداد مداحان با افزایش هر چه بیشتری همراه می شود.

جلیل زاده گفت:کانون مداحان شهریار و ملارد با هفت عضو، نیازها و الزامات عرصه مداحی را پیگیری می کنند و مجموعه تبلیغات اسلامی نیز برنامه های متعددی را تعریف و پیش بینی کرده که به تدریج اجرایی خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار و ملارد عنوان کرد: ارائه آموزش های منسجم و اصولی و سطح بندی مداحان بر مبنای اطلاعات علمی، تاریخی، وجاهت رفتاری و شخصیتی و سوابق گذشته مداحان، از مولفه هایی است که مدنظر مجموعه مورد اشاره قرار دارد.

وی افزود: توصیه ما به مداحان این است که نسبت به ثبت و ارائه مدرک خود بصورت رسمی اقدام کنند تا ساماندهی هر چه مطلوب تری در این حوزه لحاظ شود و در صورت تحقق این امر امکان ارائه خدمات مطلوب به این گروه به نحوی سازنده تر و شایسته تر فراهم می شود.

جلیل زاده یادآور شد: تجلیل و تکریم پیر غلامان اهل بیت از دیگر اولویت هایی است که سعی می شود به تدریج اجرایی و عملیاتی شود که با عنایت به فعالیت کمیته پیشکسوتان، امیدواریم مشکلات احتمالی این گروه به حداقل ممکن کاهش یابد و ما نیز در حد توان و بضاعت موجود از هیچ اقدام سازنده ای دریغ نخواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما