تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۰
۰
کد مطلب : ۲۹۱۱۳

اعلام فراخوان دومین جایزه فیلم و عکس «اربعین»

اعلام فراخوان دومین جایزه فیلم و عکس «اربعین»
امیرعلی جوادیان دبیر جایزه جهانی فیلم و عکس اربعین در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از اعلام فراخوان جایزه جهانی اربعین خبر داد و گفت: این دوره، دومین سال برگزاری جایزه جهانی اربعین است.

وی افزود: جایزه جهانی «اربعین» در سال اول برگزاری فقط در بخش عکس بود و در دومین دوره برگزاری بخس فیلم هم اضافه شده است.

جوادیان با بیان اینکه نخستین دوره این جایزه در سال ۹۳ بوده است، اظهار داشت: در بخش عکس، تک عکس و مجموعه عکس پذیرفته می‌شود و موضوع این بخش هم مراسم‌ها و آیین‌های عزاداری ماه محرم، نگاه‌های هنری و خلاقانه به واقعه عاشورا و محرم، راهپیمایی عظیم اربعین حسینی مراسم اربعین در ایران و سایر کشورهای جهان صحنه‌های ابراز ارادت به حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و رخدادهای مهم مرتبط با اربعین است.

وی با اشاره به بخش فیلم این جایزه جهانی گفت: امکانات سایت arbaeen.icro.ir برای دریافت فیلم‌ها تا حجم ۲۰ مگابایت برای هر فیلم فراهم شده است محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و شرکت در این جایزه برای عموم آزاد است.

جوادیان در ادامه بیان کرد: هیئت داوران بخش فیلم جایزه جهانی اربعین جواد رمضان‌نژاد، سید سلیم عنوری و علی ملا‌قلی‌پور هستند.

این مسابقه به همت معاونت فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار خواهد شد و پایان مهلت ارسال آثار تا پایان دی خواهد بود.

گفتنی است؛ جایزه جهانی عکس اربعین اردیبهشت سال ۹۴ به فعالیت خود خاتمه داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما