تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۶
۰
کد مطلب : ۲۹۱۲۷

انتشار کتاب «وحدت در سیره امام رضا(ع)» ویژه زائران حرم مطهر رضوی

انتشار کتاب «وحدت در سیره امام رضا(ع)» ویژه زائران حرم مطهر رضوی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، جواد هاشمی با بیان این مطلب عنوان کرد: این کتاب توسط اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی و به منظور توزیع میان زائران بارگاه منور امام هشتم(ع) منتشر شده است.
وی ابراز کرد: «همنشینی، مراوده و محبت امام رضا(ع) با اهل سنت»، «وحدت اسلامی چیست؟»، «تعامل به دور از توهین به مقدسات و نهی از توهین»، «نهی از جدال و مخاصمه در دین»، «تبیین صحیح معارف اهل بیت و رازداری»، «احترام به قوانین مذهبی دیگر مسلمانان»، «مقابله با تکفیرگرایی» و «وحدت در کلام امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی» از جمله موضوعاتی است که در این کتاب مطرح شده است.
هاشمی گفت: این کتاب به قلم «مهدی مسائلی» و در شمارگان ۲۰ هزار نسخه تهیه و تولید شده است و در اختیار زائران حرم مطهر رضوی قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه این کتاب به همراه مسابقه فرهنگی تدوین شده است، اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند با مراجعه به بخش مسابقات پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانه www.aqr.ir یا با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۰۲۲۲۲ در این مسابقه شرکت کنند.
هاشمی یادآور شد: این کتاب در برنامه های فرهنگی تبلیغی حرم مطهر رضوی همچون حلقه های معرفت و نشست های پرسش و پاسخ و... توزیع می شود.
مرجع : پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما