تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۹۲۸۰

انتشار 85 اثر دینی در هفته سوم دی‌ماه

انتشار 85 اثر دینی در هفته سوم دی‌ماه
اطلاعات کتابشناسی موسسه خانه کتاب نشان می‌دهد، در هفته سوم دی‌ماه سال‌جاری (۱۷ تا ۲۳ دی‌ماه) بازار کتاب حوزه «دین»، پذیرای ۸۵ عنوان کتاب در این حوزه بود، همچنین در این بازه زمانی ناشران به چاپ ۴ عنوان کتاب در حوزه «فلسفه» اکتفا کردند.

گزارش کتابشناسی موسسه خانه کتاب نشان می‌دهد، از میان ۸۵ عنوان کتاب منتشر شده در حوزه «دین»، ۵۵ اثر چاپ نخست و ۳۰ کتاب به مرحله تجدید چاپ رسیده است. مولفان، تالیف ۶۶ عنوان کتاب دینی را بر عهده داشته و مترجمان نیز ۱۹ کتاب را ترجمه کردند.

این گزارش حاکی از این است که ناشران تهرانی عهده‌دار نشر ۲۸ کتاب بوده و ۵۷ اثر دینی نیز از سوی ناشران شهرستانی وارد بازار کتاب کشور شده است. کودکان و نوجوانان نیز در این هفته، از میان کتاب‌های دینی کودکان و نوجوانان سهمی ۷ عنوانی داشته و ۶ کتاب کمک درسی و آموزشی نیز در مدت یاد شده به چاپ رسیده است.

گزارش کتابشناسی موسسه خانه کتاب نشان می‌دهد در این بازه زمانی، در حوزه «فلسفه» تنها ۴ عنوان کتاب به چاپ رسیده است. از میان این تعداد کتاب چاپ شده، ۳ عنوان اثر تالیفی و یک عنوان ترجمه شده است. تمامی ۴ اثر منتشر شده در این مدت، به چاپ مجدد رسیده است.

همچنین ناشران تهرانی عهده‌دار انتشار تمامی ۴ عنوان کتاب در این حوزه بوده و ناشران فعال در شهرستان‌ها کتابی در این حوزه منتشر نکردند. ۳ عنوان کتاب منتشر شده در حوزه «فلسفه» کمک درسی و آموزشی است.

علاقه‌مندان به دریافت اطلاعات و عناوین کتاب‌های نوانتشار در دو حوزه «دین» و «فلسفه» می‌توانند در این گزارش با عناوین کتاب‌های فلسفی و گزیده‌ای از آثار دینی جدید آشنا شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما