تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۹۳۰۲
اسفندماه امسال برگزار می‌شود؛

آزمون سراسری جذب مداحان در کاروان‌های عتبات عالیات خراسان شمالی

آزمون سراسری جذب مداحان در کاروان‌های عتبات عالیات خراسان شمالی
حجت الاسلام محمدرضا ابوالفضلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در حال حاضر شمار مداحان کاروان‌های عتبات عالیات در خراسان شمالی بسیار اندک است و به همین دلیل اسفندماه امسال به منظور جذب مداحان در این کاروان‌ها آزمون سراسری برگزار خواهد شد.

وی افزود: ثبت نام متقاضیان شرکت در این آزمون از ۲۲ دیماه جاری آغاز و تا ششم بهمن ماه نیز ادامه دارد.

حجت الاسلام ابوالفضلی اظهار کرد: مداحان متقاضی برای شرکت در آزمون می‌توانند در مهلت مقرر به آدرس azmoon.hajj.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

وی افزود: بهره مندی بیشتر از مداحان و تنوع بخشی، به روند اعزام مداحان از جمله اهداف برگزاری آزمون سراسری جذب مداحان در کاروان‌های عتبات عالیات استان بستگی دارد.

به گفته حجت الاسلام ابوالفضلی با برگزاری این آزمون و جذب مداحان مشکل کمبود مداح در کاروان‌های عتبات عالیات خراسان شمالی نیز مرتفع می‌شود.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان افزود: داشتن مدرک تحصیلی دیپلم یا قبولی پایه سوم حوزه، ارائه گواهی پنج سال سابقه مداحی و دارا بودن حداقل ۳۰ سال و حداکثر ۵۵ سال سن از شرایط داوطلبان شرکت در آزمون است.

حجت الاسلام ابوالفضلی گفت: احکام عمومی از رساله آموزشی امام خمینی(ره)، بخش عقاید از گزیده درس‌نامه سیمای عقاید نوشته آیت الله سبحانی، تاریخ از کتاب فرازهایی از تاریخ پیامبر اسلام(ص) اثر آیت الله سبحانی و اماکن از کتاب ره توشه عتبات عالیات منتشر شده از سوی مدیریت آموزش بعثه، منابع آزمون سراسری جذب مداحان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما