تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۹۳۰۴

آیت‌الله جوادی‌آملی هیچ کانال رسمی در شبکه‎های اجتماعی ندارد

آیت‌الله جوادی‌آملی هیچ کانال رسمی در شبکه‎های اجتماعی ندارد
دفتر آیت‌الله جوادی‌آملی با صدور اطلاعیه‎ای اعلام کرد: آیت‌الله جوادی‌آملی و دفتر ایشان هیچگونه کانال، صفحه و گروهی در شبکه‎های اجتماعی مانند تلگرام، فیسبوک، توییتر و غیره ندارد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ منطقه قم متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به اطلاع عموم مردم و علاقه مندان گرامی خصوصاً کاربران فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی می رساند، حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی و دفتر معظم له هیچ گونه کانال، صفحه و گروهی در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، فیسبوک، توییتر و غیره ندارد.

لازم به ذکر است جهت اطلاع از بیانات، پیام ها، دیدارها، اخبار، دروس و سایر مطالب منتسب به آیت الله العظمی جوادی آملی، به آثار منتشر شده توسط مرکز بین المللی نشر اسراء و یا به وب سایت بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء به آدرس www.esra.ir مراجعه نمایید.

همچنین علاقه مندان کلیه سایت ها، صفحات و کانال های رسمی وابسته به معاونت ها، مراکز و موسسات وابسته به بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء را تنها از طریق سایت پایگاه اطلاع رسانی بنیاد اسراء شناسایی و دنبال نمایند، لذا سایر وب سایت ها، صفحات و کانال های موجود در فضای مجازی که احیاناً مدّعی انتساب به شخص و یا به دفتر معظم له و یا بنیاد اسراء هستند، مورد تایید نمی باشد.»
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما