تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۳
۰
کد مطلب : ۲۹۳۴۶

۱۲۰۰ مداح در چهارمحال و بختیاری شناسایی شدند

۱۲۰۰ مداح در چهارمحال و بختیاری شناسایی شدند
حمید رضاتوسلی با اشاره به شناسایی یک هزار و ۲۰۰ مداح در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: هم اکنون این مداحان عضو کانون مداحان استان چهارمحال و بختیاری هستند.

وی افزود: با تلاش های چند ساله مسئولان کانون های مداحان استان، مداحان این استان در رده های سنی مختلف شناسایی شده اند و برای آنها پرونده و کارت شناسایی مداحی صادر شده است.

نماینده بنیاد دعبل خزاعی در استان چهارمحال و بختیاری در ادامه از برگزاری یک اردوی زیارتی، آموزشی برای مداحان و فعالان هیئت های مذهبی استان خبرداد، و بیان کرد: ۸۰ نفر از مداحان، شاعران آیینی و اعضای فعال هیئات مذهبی استان چهارمحال و بختیاری به مشهد مقدس سفر می کنند.

وی ادامه داد: در این دوره آموزشی و زیارتی، مداحان، شاعران و مسئولان هیئت های مذهبی شهرستان های استان چهارمحال و بختیاری در دوره آموزشی تخصصی به مدت چهار روز شرکت می‌کنند.

رئیس کانون مداحان وشاعران آئینی استان چهارمحال وبختیاری برگزاری اردوهای زیارتی و آموزشی مسئولان هیئت های مذهبی، مداحان و شاعران آئینی را فرصت مناسبی برای بهره گیری از تجربیات، تعامل، همفکری و به روز رسانی اطلاعات دینی و کسب معلومات بیشتر دانست.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما