تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۹۳۷۹

شيوه هاي همكاري حج وزيارت با عتبه علويه بررسي شد

شيوه هاي همكاري حج وزيارت با عتبه علويه بررسي شد
در جلسه اي كه با حضور شماري از مديران عبته علويه در كربلاي معلا و با حضور حجت الاسلام والمسلمين سيدعلي قاضي عسكر برگزار شد، شيوه هاي همكاري در زمينه هاي مختلف اسكان، حمل نقل، تغذيه و امور فرهنگي زايران در نجف اشرف مورد بررسي قرار گرفت.

نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت در اين جلسه خواستار تعامل و همكاري هر چه بيشتر با عتبه شد و اظهار داشت: هدف اصلي سفر ما بررسي مشكلات زايران بوده و در اين خصوص رايزني ها و تصميم هاي خوبي صورت گرفت.

وي افزود: تعامل و همكاري با عتبه در اولويت كار حج وزيارت قرار دارد و به همين منظور براي همكاري مشترك ميان شركت هاي ايراني و عراق اعلام آمادگي مي كنيم و اميدواريم اين تعاملات روند رو به رشدي داشته باشد.

نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت در ادامه تصريح كرد: در نظر داريم با همكاري ها مشتركي كه ميان عتبه خواهيم داشت، آمار زايران اعزامي به عتبات را افزايش دهيم و اگر اين موضوع به خوبي مديريت شود در آينده نزديك شاهد حضور ميليوني زايران ايراني در عتبات خواهيم بود.

وي ضمن تقدير از توليت حرم مطهر علوي، افزود: اين كه آقاي سيدنزار حبل المتين به سرعت گروهي را جهت بررسي و پيگيري موضوعات مطرح شده در ديدار با ايشان اعزام كردند نشان از جدي بودن تصميم ايشان براي همكاري طرفين است و ما نيز از آن به خوبي استفاده خواهيم كرد.

حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر، تاكيد كرد: تعامل عتبه و حج وزيارت بايد دوستان و صميمانه باشد و هر چقدر اين تعاملات بيشتر شود سبب همكاري دوجانبه و حضور ميليوني زايران به اين كشور افزايش خواهد يافت.
مرجع : http://hajj.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما