تاریخ انتشار
شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۹۳۹۸

سفر نماينده ولي فقيه به عتبات دستاورد بسيار خوبي داشت

سفر نماينده ولي فقيه به عتبات دستاورد بسيار خوبي داشت
جلسه هماهنگي و هم انديشي كاركنان و كارمندان فعال بعثه مقام معظم رهبري در نخستين روز هفته، ۳ بهمن ماه در هتل جواهر برگزار شد.

در ابتداي اين جلسه حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق گزارشي از برنامه هاي سفر سرپرست حجاج ايراني به عتبات عاليات ارائه كرد و گفت: اين سفر بسيار خوب انجام گرفت و در روان سازي سفر زايران به عتبات بسيار تاثيرگزار بود.

وي از هماهنگي و همكاري دست اندركاران برنامه سفر نماينده محترم ولي فقيه در امور حج وزيارت تجليل كرد و افزود: سرپرست حجاج ايراني در اين سفر با اعتاب مقدس ائمه اطهار عليهم السلام ديدار و گفت وگوهاي صميمانه اي داشت و زمينه اجراي برنامه هاي فرهنگي زيادي را در عتبات براي زايران كشورمان فراهم كرد.

حجت الاسلام نجفي روحاني در ادامه به بيان برخي نكات اخلاقي پرداخت و گفت: همدلي و همراهي در كار بسيار مهم است، دوستان همكار تلاش كنند با صميمت كارهاي خود را پيش ببرند.

وي بررسي نقاط قوت و ضعف را در كار بسيار مهم برشمرد و افزود: همه افراد كه در كارهاي اجرايي فعاليت مي كنند داراي نقاط ضعف و قوت است، بنابراين بايد نقاط قوت را تقويت و ضعف ها را برطرف كنيم تا كارآيي ها بيشتر شود.
مرجع : http://hajj.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما