تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۳
۰
کد مطلب : ۲۹۴۱۲

محبت اهل بیت(ع) شرط سعادت است

محبت اهل بیت(ع) شرط سعادت است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مرکزی آیت‌الله محسن اراکی در اجتماع زائران و مجاوران آستان مقدس امامزاده سید اسحاق‌بن‌موسی‌الکاظم(ع) شهر ساوه افزود: ابراز علنی محبت نسبت به خاندان عصمت و طهارت(ع) شرط سعادت است.

وی بیان کرد: خدای تعالی مودت و محبت به اهل بیت(ع) را در اظهار قلبی می‌داند، پس باید مودت و محبت در عمل نشان داده شود و صرف به زبان آوردن کافی نیست، گرچه حسنات آن محفوظ است.

وی محبت به خاندان عصمت و طهارت(ع) را مزد رسالت نبی مکرم اسلام(ص) دانست و افزود: اجر و مزد رسالت پیامبر خاتم(ص) در مودت ذی‌القربی است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه برای قرار گرفتن در مسیر سعادت و رستگاری باید به اهل بیت‌(ع) تاسی کرد، افزود: سیره و منش اهل بیت(ع) الگویی بی‌بدیل برای عاقبت به خیری انسان و دستورالعملی جامع و کامل برای سبک زندگی اسلامی است.

وی تصریح کرد: الهام از سبک زندگی انبیاء و اولیای الهی منجر به شکل‌گیری جامعه تقوا و جامعه عدل خواهد شد که هدف اسلام هم همین است.

اراکی با تاکید بر تکریم و زیارت امامزادگان اظهار کرد: تکریم امامزادگان در واقع تکریم اهل بیت(ع) و تبیین و گسترش فضائل و مناقب آن بزرگواران است.

وی تاکید کرد: زیارت مستمر امامزادگان که توام با معرفت باشد، زمینه عمل به دستورات دین مبین اسلام و توصیه‌های خاندان عصمت و طهارت را فراهم می‌کند.

به گزارش ایسنا، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سفری نیم‌روزه به ساوه با حضور در حوزه علمیه این شهر با روحانیون و طلاب علوم دینی دیدار و گفت‌وگو کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما