تاریخ انتشار
دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰
۰
کد مطلب : ۲۹۴۳۰

اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات آغاز شد

اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات آغاز شد
رضا همداني، نماينده ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان كشورمان در عراق در گفت وگو با خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج گفت: براساس برنامه ريزي صورت گرفته ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان و سازمان حج وزيارت و بعثه مقام معظم رهبري، اعزام‌ها دانشجويان از امروز ۵ بهمن آغاز شد و اين اعزام ها تا پايان فروردين ماه ادامه خواهد داشت.

وي افزود: در دور چهاردهم ثبت نام عتبات دانشجويي حدود ۳۵۰ هزار نفر از دانشجويان ثبت‌نام كردند كه ۵۰ هزار نفرشان به قيد قرعه به عتبات عاليات مشرف مي‌شوند.

نماينده ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان كشورمان در عراق گفت: ۱۰ هزار دانشجوي دختر در چهاردهمين دوره اعزام دانشجويان به عتبات اعزام مي‌شوند.

وي ادامه داد: براي كاروان دختران مجرد فقط اعزام هوايي پيش بيني شده است و اين سفرها هفت روزه خواهد بود و طي آن دانشجويان به شهرهاي نجف، كربلا و كاظمين مشرف مي‌شوند.

همداني اظهار داشت: پروازهاي هوايي بخشي به مقصد نجف و بخشي بغداد خواهد بود كه پروازهاي بغداد ابتدا به كاظمين، كربلا و بعد به نجف اعزام مي شوند و پروازهاي نجف، ابتدا نجف، كربلا و سپس به كاظمين مشرف مي‌شوند.

نماينده ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان كشورمان در عراق گفت: گروه‌هاي زميني هم ابتدا به نجف اشرف و سپس كربلاي معلا و بعد هم به كاظمين اعزام مي شوند .

وي يادآور شد: با هماهنگي سازمان حج و زيارت، شبكه بانكي و ستاد عتبات دانشجويي در اين دوره براي تمامي زائران وام يك ميليون توماني بانك ملت را در نظر گرفته‌ايم كه نيازي به سپرده‌گذاري ندارد و سود تسهيلات آن ۴ درصد است.

همداني افزود: بعثه مقام معظم رهبري در عراق نيز براي حضور دانشجويان در عتبات برنامه هاي فرهنگي گسترده اي را پيش بيني كرده است كه از زمان ورود دانشجويان در عراق اين برنامه ها كليد خورد.

گفتني است، هزينه سفر زميني حدود ۹۷۰هزار تومان و هزينه سفر هوايي حدود يك ميليون و ۵۰۰هزار تومان است.
مرجع : http://hajj.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما