تاریخ انتشار
پنجشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۴
۰
کد مطلب : ۲۹۴۸۰

کتاب «یاس کبود» به مناسبت ایام فاطمیه رونمایی می‌شود

کتاب «یاس کبود» به مناسبت ایام فاطمیه رونمایی می‌شود
محمد فراهانی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نشست هم‌اندیشی «مداحان برگزیده جوان» روزهای ۲۲ و ۲۳ بهمن در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نشست هم اندیشی مداحان برگزیده جوان دارای سه محور موضوعی است، افزود: اولین محور این نشست پیرامون «وحدت» در عرصه‌های مختلف گفتمان انقلاب اسلامی است که در قالب بحث و مشورت بین کارگروه‌های مختلف صورت می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: پرداختن به بیانات مقام معظم رهبری در آخرین نشستی که ایشان با مداحان داشتند، دومین محور این همایش است و سعی خواهد شد تا راه‌های اجرایی و عملیاتی کردن منویات رهبر انقلاب را در جمع مداحان بررسی کنیم.

فراهانی افزود: با توجه به در پیش بودن انتخابات، محور سوم این نشست بررسی نقش مداحان در حضور حداکثری مردم در این عرصه مهم خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مداحان همچنین ادامه داد: با توجه به پیش رو بودن ایام الله دهه فجر، این سازمان نیز برنامه‌هایی از جمله برگزاری مراسم‌های بزرگداشت در سراسر کشور را پیش‌بینی کرده است.

فراهانی گفت: در راهپیمایی ۲۲بهمن در تمام استان‌های کشور غرفه‌ها و جایگاه‌های مخصوصی در نظر گرفته شده تا مداحان اشعاری را با مفاهیم انقلابی و ارزشی بسرایند.

رئیس سازمان بسیج مداحان اظهار داشت: اجتماع عمومی مداحان اهل بیت(ع) در روزهای دهه فجر در تهران برگزار می‌شود که مداحان تمام استان‌های کشور می‌توانند از طریق ویدئو کنفرانس به مرکز این اجتماع وصل شوند و به اجرای برنامه بپردازند.

وی در پایان اشاره کرد: کتابی به مناسبت ایام فاطمیه تحت عنوان «یاس کبود» گردآوری شده که در آن یک فصل به سروده‌های ارزشی و انقلابی مناسب دهه فجر اختصاص داده شده است و این کتاب روز یک شنبه دهم بهمن رونمایی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما