تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵
۰
کد مطلب : ۲۹۵۳۶

اعزام ۲۴۰ دانشجوی دختر به عتبات تا امروز/ سازمان حج هنوز به درخواست افزایش سهمیه پاسخ نداده است

اعزام ۲۴۰ دانشجوی دختر به عتبات تا امروز/ سازمان حج هنوز به درخواست افزایش سهمیه پاسخ نداده است
حجت‌الاسلام محمدرضا فقیهی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، درباره آخرین وضعیت اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات گفت: تاکنون ۲۳ کاروان ۴۰ نفره به عتبات اعزام شده‌اند که از این تعداد ۶ کاروان دختران دانشجوی مجرد بودند که برای نخستین بار بدون همراه به عتبات اعزام شدند.

مسئول ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ادامه داد: تاکنون کاروان دختران دانشجو بدون هیچ مشکلی طبق برنامه‌ریزی‌ها با همکاری بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج به عتبات اعزام شده‌اند.

وی افزود: ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان برای آموزش و توجیه زائران همایش‌های استانی را برگزار می‌کند که این همایش فردا در استان لرستان، ۱۹ بهمن استان اصفهان و ۴ اسفند در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

فقیهی درباره افزایش سهمیه اعزام دانشگاهیان گفت: ما درخواست افزایش اعزام را به سازمان حج و زیارت داده‌ایم ولی تاکنون پاسخی دریافت نکرده‌ایم و اعلام کرده‌اند که اول اسفند پاسخ می‌دهند که آیا سهمیه افزایش پیدا می‌کند یا خیر.

به گزارش فارس، محسن نظافتی ، مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه فارس، از تعامل خوب سازمان حج و زیارت با ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خبر داده بود و گفته بود که هر مقدار دانشگاهیان ظرفیت برای اعزام نیاز داشته باشند سازمان حج و زیارت در اختیار آنها قرار می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما