تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷
۰
کد مطلب : ۲۹۵۶۶

ايران در بهترين موقعيت جهاني قرار دارد

ايران در بهترين موقعيت جهاني قرار دارد
ميرمسعود حسينيان، سركنسول جمهوري اسلامي ايران در كربلاي معلا در مراسم گراميداشت سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در كربلاي معلا، گفت: اين انقلاب با مجاهدت هاي امام خميني(ره) و خون پاك شهيدان به ثمر نشسته است و امروز وظيفه داريم از اين انقلاب به خوبي حمايت كنيم.

وي با بيان اينكه قبل از انقلاب در ايران اسلامي سياست هاي آمريكايي حاكم بود، افزود: گرچه در ظاهر برخي ارزش هاي ديني در ايران اجرا مي شد، ولي همه اينها در راستاي منافع كشورهاي سلطه گر بود و زماني كه با اين سلطه گري مخالفت كرديم آن ها نيز مخالف ما شدند.

حسينيان، بيداري اسلامي را از دستاوردهاي انقلاب اسلامي برشمرد و گفت: امروز گروهاي مقاومت اسلامي، حزب الله لبنان و حماس به بركت خون شهيدان و پيروزي انقلاب اسلامي بوجود آمده اند و در مقابل استكبار ايستاده اند و نشان مي دهد كه امام راحل در ايجاد اين انقلاب و پيشبرد اهداف نظام بسيار دقيق عمل كرده اند.

وي افزود: از زمان كه انقلاب اسلامي با نام اسلام ناب محمدي شكل گرفت، اسلام آمريكايي هم فعال شد و مقابل ايران اسلامي ايستاد و براي اينكه بتواند رنگ و بوي اسلامي به خود دهد، خود را اسلام واقعي معرفي كرد و ايران اسلامي را اسلام سياسي ناميد؛ از اين رو اقدامات تحريك آميزي را در طول تاريخ انجام داد تا بتواند در مقابل اين نظام و انقلاب بايستد.

حسيينان خاطر نشان كرد: ايجاد جريان هاي تقلبي به نام اسلام، يكي از راه هاي نفوذ دشمن بود و در اين خصوص برخي كشورهاي همسايه را با خود همراهي كردند و همين دست نشانده ها در منطقه سرگردان شده اند و از پيشرفت هاي ايران اسلامي در هراس هستند.

وي تصريح كرد: ايجاد طالبان، داعش و گروه هاي ترويستي همه در راستاي مقابله با اسلام واقعي بود تا بتوانند مانع پيشرفت انقلاب اسلامي شوند، اما خوشبختانه به ياري خداوند و هدايت هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي نتوانستند ره به جاي ببرند.

سركنسول جمهوري اسلامي ايران در كربلا با اشاره به اجرايي شدن برجام گفت: امروز به بركت هدايت هاي رهبر انقلاب و مقاومت مردم ايران توانسته ايم در برابر ابرقدرت هاي جهاني به پيروزي برسيم و در بهترين جايگاه جهاني قرار بگيريم.
مرجع : http://hajj.ir
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما